شهردار تهران: هرجایی که لازم باشد در دفاع از هنرمندان بایستیم
شهردار تهران اعلام کرد:تعهد میدهم در هرجایی که لازم باشد و در قدرت شهرداری باشد، در دفاع از هنرمندان بایستیم
به گزارش آفتاب نیوز، محمدعلی نجفی در توئیتر خود نوشت: خودمان را در مقابل هنر و هنرمند مسئول میدانیم. بدون هنر و هنرمند شهر روح واقعی نخواهد داشت و به همین دلیل تعهد میدهم در هرجایی که لازم باشد و در قدرت شهرداری باشد، در دفاع از هنرمندان بایستیم و با صدای بلند آن را اعلام کنیم.