کد خبر: ۵۰۵۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

قاتل پرسپولیس مقابل استقلال بازی نمی‌کند

تیم فوتبال الهلال عربستان، نام عمر خریبین، مهاجم سوری خود را از فهرست آسیایی اش خط زد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال الهلال عربستان که در گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با تیم های استقلال ایران، العین امارات و الریان قطر همگروه است، تلاش می کند در این فصل رقابت های آسیایی هم عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند مانند فصل گذشته به فینال این مسابقات برسد.

عمر خریبین، مهاجم سوری این تیم که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در 2 بازی رفت و برگشت با پرسپولیس موفق شد، آقای گلی رقابت های لیگ قهرمانان را کسب کند، حالا طبق اعلام الریاضیه، به دلیل مصدومیت از فهرست آسیایی الهلال خارج شد و نمی تواند این تیم را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مقابل استقلال همراهی کند.

همچنین خبر دیگر آن است که در لیگ عربستان تیم ها اجازه استفاده از 6 بازیکن خارجی را دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا هر تیم تنها می تواند از 4 بازیکن خارجی استفاده کند که در این میان حتما باید یک بازیکن آسیایی باشد.

باشگاه الهلال در فهرست خود کارلوس ادواردو، نیکولاس میلیسی، اشرف بنشارکی و گلمین ریواس را به عنوان بازیکن غیر آسیایی و عمر خریبین و علی الحبسی را به عنوان بازیکن آسیایی در اختیار دارد که با خروج خریبین، قطعا الحبسی، کاپیتان سابق ویگان در ترکیب این تیم در مسابقات آسیایی حاضر می شود.

همچنین 4 بازیکن غیر آسیایی این تیم ( میلسی، سیروتی، ریواس و بنشارکی ) هستند که دیاز باید یکی از آنها را از فهرست خود خارج کند.

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از 24 بهمن آغاز می شود و در گروه D استقلال باید با الریان قطر بازی کند و الهلال رقیب العین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین