کد خبر: ۵۰۶۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

جزایری: ۵ میلیون طرفدار در ایران دارم

شهرام جزایری مدعی است 10 درصد جمعیت ایران طرفدار وی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهرام جزایری که در دهه هشتاد به دلیل اتهامات اقتصادی محاکمه شد و سیزده سال را در زندان گذراند، در پاسخ به این سئوال که خودتان را معرفی کنید، می گوید: تا یکی - دو ماه پیش ویکی پدیا در مورد من نوشته بود «مفسد»  و «دزد». استنادش هم به موضوعاتی بود که رسانه ها در مورد من نوشته بودند. اما فکر کنم یک ماه قبل بود که یکی از دوستان فایلی را برایم فرستاد و نوشت احکام دیوان عالی کشور درباره تو را در ویکی پدیا گذاشته‌اند. صراحتا نوشته اند او با ۱۸۰ هزار برگه بازجویی و ۱۲۰۰  جلسه بازجویی هیچ تضییع در اموال دولتی نداشته و  خوش حسابی اش ثابت شده و پول بانک را هم برگردانده است. شاید به همین استناد، عنوان دزد و مفسد را از کنار اسم من برداشته و نوشته شهرام جزایری، تاجر و کارآفرین. همین تغییر برای من خیلی تغییر جذابی بود. حالا هم برای معرفی خودم به شما به همین نوشته استناد می کنم.

وی افزود: خیلی از مردم من را در کوچه و خیابان می‌شناسند اما هیچ وقت با من حرف بد نمی زنند. بالاخره من  شهره شده ام، برآورد خودم این است که 10درصد  جمعیت ایران طرفدار من هستند، اصلا با اغماض بشوند ۵ میلیون نفر؛ این تعداد از سرم هم زیاد است البته ۱۰ درصد هم دشمن دارم و بقیه هشتاد درصد هم کاری با من ندارند.شاید پشت سر من حرف بزنند اما خیلی‌ها حتی در تلگرام به من پیام می دهند و من را رصد می کنند.

او در خصوص منتقدان و مخالفانش نیز گفت: اخیرا دوباره می گفتند این دزد است و ... اما در پرونده من تاکید شده که از اتهام اخلال در نظام اقتصادی تبرئه شدم و همه بدهی هایم را هم داده ام. من می خواهم به زودی کار اقتصادی ام را در جهان کلید بزنم و این حرف ها دیگر برایم مهم نیست. خود واقعی ام را به زودی به همه خواهم شناساند.


خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین