کد خبر: ۵۰۶۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

لحظه به لحظه جشنواره فجر سی‌وششم را «زنده» در آپارات ببینید

آپارات امسال هم با دستی پر به حمایت رسانه‌ای از جشنواره فیلم فجر رفته؛ از پوشش زنده رویدادهای خبری جشنواره گرفته تا تولید برنامه‌هایی مثل «کافه آپارات»، «استار استایل» و «قمپز».
آفتاب‌‌نیوز :
به رسم سال‌های گذشته، امسال نیز وبسایت آپارات حامی رسانه‌ای سیوششمین جشنواره فیلم فجر است و با برنامه‌های آنلاین و اختصاصی از دل کاخ جشنواره، مخاطبان را در جریان اخبار و حواشی مهمترین رویداد سینمایی ایران قرار می‌دهد. 

از سال 94 سایت آپارات، پربازدیدترین سایت ویدیویی ایران پوشش خبری - ویدیویی جشنواره فیلم فجر را آغاز کرد و حالا در سومین سال متوالی، از افتتاحیه تا اختتامیه سیوششمین جشنواره فیلم فجر را به مدت 10 روز پوشش می‌دهد. 

از فعالیت‌های خبری این سرویس اشتراک ویدیوی ایرانی در جشنواره می‌توان به پوشش کامل افتتاحیه، فرش قرمز‌ها، نشست‌های خبری و اختتامیه اشاره کرد که ویدیو‌های ‌‌آنها به طور کامل و آنلاین روی این سایت قرار می‌گیرد. 

«کافه آپارات» با فریدون جیرانی به جشنواره بازمی‌گردد
علاوه بر پوشش خبری، تولید و انتشار برنامه‌هایی چون «کافه آپارات» نیز در دستور کار این وبسایت قرار دارد. برنامه پرمخاطب کافه آپارات در جشنواره سال گذشته با اجرای مرحوم علی معلم تولید و در فضای مجازی منتشر شد که با دعوت از چهرههای سیاسی و مطرح کشور با آن‌ها به گفتوگوهای چالشی درباره فیلم و سینما می‌پرداخت. کافه آپارات، امسال با اجرای فریدن جیرانی دوباره روی سایت قرار می‌گیرد و قرار است پای وزرا، نمایندگان مجلس و چهرههای مطرح کشور را به این کافه سینمایی باز کند.

از پای صحبت مخاطبان در «پیاده‌روی جشنواره» تا «قمپز»های جنجالی زینب موسوی
«پیادهرو جشنواره» برنامه دیگر آپارات است که با دوربین و میکروفون به خیابان می‌رود تا حرف‌های مردم را درباره فیلم، سینما و جشنواره فیلم فجر منعکس کند. حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر همیشه جذاب‌تر از خبرها و گزارش‌های آن بوده؛ به همین دلیل هم آپارات هر شب 2 ویدیو را به حواشی جشنواره اختصاص می‌دهد. برنامه‌های «از شما چه پنهون» به مجری‌گری احسان منصوری و «قمپز» با اجرای زینب موسوی است. قمپز استندآپ کمدی‌ای به سبک امپراطور کوزکو یا همان زینب موسوی است که می‌تواند از جنجالی‌ترین برنامه‌های جانبی جشنواره فیلم فجر باشد.
جشنواره را «به روایت فضای مجازی» ببینید

برنامه‌های سایت آپارات به همینجا ختم نمی‌شود. «گزارش چهره‌ها» برنامه تولیدی دیگر این رسانه است که به مصاحبه با بازیگران و کارگردانان درباره ویژگی‌های فیلم، سختی‌های ایفای نقش‌ها، اتفاق‌هایی که در مراحل تولید برای فیلم پیش آمده و ناگفته‌های بازیگران و کارگردانان درباره فیلم‌ها، اختصاص خواهد داشت. آپارات برای رصد اخبار جشنواره فجر در فضای مجازی هم برنامه‌ای با عنوان «جشنواره به روایت فضای مجازی» در نظر گرفته و تصمیم دارد، پایان هر روز به بررسی بازتاب جشنواره فجر در فضای مجازی بپردازد.

با خوش‌تیپ‌ترین‌های جشنواره فجر در «استار استایل» آشنا شوید
«استار استایل» متفاوت‌ترین برنامه آپارات در جشنواره امسال است که سراغ تیپ، لباس و استایل هنرمندان روی فرش قرمز می‌رود. در این برنامه با حضور کارشناسان حوزه مُد، نحوه انتخاب، ترکیب لباس و شیوه هر کدام از بازیگرها در مد و آرایش  مورد بررسی قرار می‌گیرد. استار استایل بعد از جشنواره نیز ادامه خواهد یافت و قرار است با رای مردم بهترین و خوشتیپ‌ترین بازیگر جشنواره انتخاب شود. 

معرفی فیلم‌ها، ویدیو ۳۶۰ درجه و ویدیو هلیشات از دیگر برنامه‌های این سرویس اشتراک ویدیوی ایرانی برای پوشش جشنواره فجر سی‌وششم خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه‌ها به صفحه جشنواره فجر در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/fajrfilm مراجعه کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین