کد خبر: ۵۰۶۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

کلوپ: امسال بین چهار تیم اول باشیم موفق بوده‌ایم

سرمربی لیورپول می‌گوید حضور تیمش در بین چهار تیم نخست جدول یک موفقیت برای قرمزهای آنفیلد است.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از دیلی میل، لیورپول امسال در رقابت‌های لیگ برتر پر فراز و نشیب ظاهر شد از شکست دادن منچسترسیتی گرفته تا باخت برابر سوانزی که باعث شد قرمزهای آنفیلد فعلا در رده سوم جدول رده‌بندی قرارداشته باشند و رقابت سختی با چلسی، تاتنهام و آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش باید فردا (یک‌شنبه) در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود گفت‌: من معتقد هستم که امسال رقابت خیلی سختی در بالای جدول رده‌بندی وجود داشت. وقتی شما فصل را شروع می‌کنید آرزوهای زیادی دارید ولی در کنار این آرزوها باید اهداف واقع بینانه نیز داشته باشید. من فکر می‌کنم که قهرمانی برای ما امسال یک آرزو و رویا بیش نبود. نه به خاطر خودمان بلکه به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌ای که منچسترسیتی داشت. اگر شما نمی‌توانید اول شوید باید ترجیح دهید دوم شوید و در ادامه‌ سوم و یا چهارم. من امسال قرار گرفتن لیورپول در بین چهار تیم نخست را موفقیت برای تیمم می‌دانم.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: همه شاید الان فکر کنند که آرسنال شانسی ندارد ولی اگر یک بازی را آنها ببرند همه می‌گویند که آرسنال هم مدعی است. تاتنهام تیمی است که کیفیت بالایی دارد و ما این کیفیت را در لیگ قهرمانان اروپا از آنها شاهد بودیم. چلسی هم هست که آنها هم تیم خوبی هستند. ما فردا دیداری حساس برابر تاتنهام داریم چون آنها یکی از حریفان مستقیم ما در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند و به همین خاطر چاره‌ای جز شکست تیم پوچتینو نداریم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین