کد خبر: ۵۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

جهانگیری: با اتحاد تمام مشکلات کشور را برطرف می‌کنیم

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ضرورت جذب مشارکت مردمی در راستای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: یزد الگوی مناسبی برای توسعه ملی کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
«اسحاق جهانگیری» در جلسه شورای اداری استان که با حضور جمعی از وزرای دولت دوازدهم و مدیران ارشد استان یزد برگزار شد، ضمن تبریک یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرفصل جدید مدیریت و زندگی مردمان نسل 20 و 21 شده است.

وی آزادی و عدالت را مهمترین مطالبه مردم ایران در انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باید از جهات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی استقلال داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ضرورت بازخوانی ارزش‌های انقلاب برای نسل‌های جوان، افزود: مسئولان باید بپذیرند که از اهداف آرمانی که برای ملت ایران ترسیم شده است فاصله داریم.

جهانگیری بازخوانی تجربه و مسائل انقلاب را یکی از مهمترین راهکارهای توسعه کشور در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: جلب اعتماد و مشارکت مردم عامل اصلی غلبه بر مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نقش مشارکت مردم در پیروزی هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: سابقه ایران اسلامی ثابت کرده که هر جا مشارکت مردم به میدان بیاید کشور به سمت توسعه بیش از پیش حرکت می کند.

وی با بیان این ‎ که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید فارغ از هرگونه دو دستگی انرژی خود را با یکدیگر متمرکز کنند، خاطرنشان کرد: یزد الگوی مناسبی برای توسعه ملی کشور است.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت آسیب شناسی در راستای ارتقای سطح ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: فرهنگ گفت وگو که خوشبختانه در مردم یزد نهادینه شده است یکی از موثرترین راهکارهای توسعه کشور در حوزه های مختلف است.

جهانگیری با بیان این ‎ که اتحاد و وحدت یکی از مهمترین نیازهای امروز کشور است، گفت: من ایمان دارم که با اتحاد و همبستگی تمام مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف را برطرف می‌کنیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت‌های ایجاد شده، افزود: تجربه ثابت کرده که هر جا از فرصت‌ها استفاده نکرده‌ایم، فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده است .

این مقام مسئول با بیان این‌که برای توسعه کشور اجرای طرح‌های بزرگ باید در دستور کار دست‌اندرکاران قرار بگیرد، تصریح کرد: ایران جاذبه جذب سرمایه و اعتبار لازم برای توسعه صنعتی و اقتصادی را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت‌وگوی ملی را یکی از مهمترین راه حلهای مشکلات کشور دانست و بیان کرد: امسال 12 هزار میلیارد تومان با بهره شش درصد برای توسعه اقتصادی و صنعتی اختصاص داده شده است.

معاون اول رییس جمهور درادامه با بیان این‌که هر استانی محدودیت هایی برای توسعه بیش از پیش دارد، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل استان یزد بحث آب است و مدیران استان باید نسبت به مدیریت این مشکل اقدام کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین