کد خبر: ۵۰۶۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

جزئیات اجرای طرح زوج و فرد در روز دوشنبه

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز دوشنبه را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسن عابدی درباره نحوه اجرای طرح ترافیک وزوج وفرد در روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار تصمیم بر آن شد که در روز دوشنبه طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرایی شود و بر این اساس تمامی خودرو‌هایی که رقم آخر سمت راست پلاکشان عدد فرد باشد فردا در ساعات ذکر شده اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت ورود غیر مجاز توسط دوربیین‌ها وعوامل راهور جریمه خواهند شد.

وی بابیان اینکه خودرو‌های دارای مجوز طرح ترافیک مشکلی برای تردد در سطح شهر ندارند اظهار کرد: طرح ترافیک نیز درهمان ساعت و محدوده خود اجرا می‌شود وتغیری درآن ایجاد نشده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه خودرو‌ها دودزا و آلاینده و قد معاینه فنی نیز توسط ماموران پلیس راهور جریمه خواهند شد درباره جریمه تردد خودرو‌ها غیر مجاز در اجرای طرح زوج وفرد گفت: این خودرو‌ها در هر ساعت تردد ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

عابدی درباره اینکه طرح زوج و فرد از در منازل چند روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تصمیم اتخاذ شده در این خصوص مربوط به روز دوشنبه است و تاکنون برای اجرای آن در روز‌های بعدی تصمیم گیری نشده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین