کد خبر: ۵۰۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

بتمن به کمک آرسنال آمد

پیر امریک اوبامیانگ پیش‌تر زمانی که گل می‌زد نقاب ابرقهرمان‌ها، مانند بتمن را روی صورت خود می‌گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین بازی او برای آرسنال مقابل اورتون بود و این ستاره سابق بوروسیا دورتموند نشان داد که مانند ابرقهرمان‌ها، سر بزنگاه به همراه رفیقش، هنریک مخیتاریان آمده تا فصل آرسنال را نجات دهد.

مخیتاریان برای اولین بار در لیگ برتر مانند همان بازیکنی بود که در کنار اوبامیانگ در دورتموند، در بوندس‌لیگا غوغا می‌کرد. این بازیکن ارمنی سه گل ساخت و آرسنال پنج بر یک پیروز شد. او اولین بازیکن آرسنال پس از سانتی کاسورلا در سال 2013 شد که در یک بازی در پاس‌ گل‌ هت‌تریک می‌کند.

پیش از بازی، موجی از خوشبینی ورزشگاه را فراگرفته بود و آرسنال در همان نیمه اول چهار گل زد. خط حمله آرسنال حالا بهتر از زمان الکسیس سانچس است. مخیتاریان در پاس‌هایش دقیق‌تر از سانچس عمل می‌کند و مسعود اوزیل هم حالا آزاد شده و می‌تواند به این دو بازیکن سابق دورتموند پاس بدهد. این سه بازیکن خیلی زود با هم هماهنگ شدند.

دویدن‌های فوق‌العاده هکتور به‌یرین در سمت راست زمین هم به همین میزان تاثیرگذار بود. آرون رمزی هم بار دیگر درخشید. این بازیکن ولزی در یک سال و نیم اخیر چهره‌ای کلیدی در خط میانی آرسنال بوده است ولی مقابل اورتون به بهترین شرایط خود رسید و سه گل زد که دو تا روی پاس‌های مخیتاریان بود.

مخیتاریان همچنین گل اول اوبامیانگ را ساخت. به این ترتیب او به اندازه سانچس در نیم‌فصل اول پاس گل داده است! هرچند که سبک بازی او با الکسیس متفاوت است اما روشن است که این بازیکن 29ساله کاملا در سیستم 1-3-2-4 آرسنال جا می‌گیرد و همکاری او با رمزی هم عالی است.

رمزی حالا در 102 گل در تمامی رقابت‌ها برای آرسنال نقش داشته است (54 گل، 48 پاس گل) و مرتبا ثابت می‌کند که باشگاه حق داشته قراردادی بلندمدت با او امضا کند.

نکته مثبت برای آرسنال این بود که آنها حالا به رقابت صعود به لیگ قهرمانان برگشته‌اند. البته آرسنال باید در خانه حریفان بهتر از گذشته عمل کند تا بخت صعود را داشته باشد. توپچی‌ها در هشت بازی خارج از خانه اخیر مقابل 9 تیم بالای جدول تنها یک برد کسب کرده‌اند و ونگر به‌خوبی باخبر است که عملکرد آرسنال در خانه با خارج از خانه چقدر متفاوت است. پس حیاتی است که اوضاع سریع‌ برگردد؛ از همین شهرآورد شمال لندن که هفته آینده در ویمبلی، خانه موقت تاتنهام برگزار خواهد شد.

منبع: سایت گل / کریس ویتلی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین