کد خبر: ۵۰۶۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران

آفتاب‌‌نیوز :
امیرحسن امیری، عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، اعلام کرد: در ارزیابی اخیر شرکت ISQI در ۳ ماهه سوم سال ۹۶ در حوزه رضایتمندی مشتری در خدمات پس از فروش، موفق به کسب «رتبه نخست» رضایت مشتری در ایران شدیم.

عضو هیات مدیره جهان نوین آریا با اشاره به این موفقیت، تشریح کرد: در مطالعه صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان نوین آریا، با امتیاز جامع ۷۹۱، در صدر جدول رضایت‌مندی مشتری در میان ۱۷ شرکت تولیدکننده (خودروسازان داخلی) و واردکننده خودرو كشور قرار گرفت. همچنین این شرکت، در شاخص‌های «زمان صرف شده، هزینه پرداختی و کیفیت خدمات و برخورد و پاسخگویی پرسنل خدمات پس از فروش» بالاترین امتیاز را از آن خود کرد.

وی افزود: خدماتی از قبیل رفع کامل ایرادات ثبت شده، ارائه صورتحساب (فاکتور) به مشتری و پذیرش خودرو در تمامی ساعت‌های اداری و در تمامی نمایندگی‌های شرکت از جمله موارد دیگر در این مطالعه بود که جهان نوین آریا، امتیازهای قابل توجهی در آن کسب کرد و این حاکی از کیفیت بالای ارائه خدمات شرکت جهان نوین آریا بوده است.

وی با اشاره به بخشی دیگر از گزارش جامع گفت: در گزارش ارزیابی ارائه شده به‌صورت کشوری، بالاترین امتیاز مشتریان به ترتیب به سرویس در محل (Home Service)، و خدمات پس از فروش شهرهای تهران، شیراز و اصفهان بوده است.

وی به عوامل موفقیت شرکت جهان نوین آریا اشاره کرد و گفت: با ایجاد شبکه گسترده و قدرتمند فروش و خدمات پس از فروش در ۱۴ استان کشور، توانستیم خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه دهیم. همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرس‌سرویس» و سرویس در محل (Home Service) را برای رفاه حال مشتریان فعال کرده‌ایم.

امیری به استان‌های دارای نمایندگی جهان نوین آریا برشمرد و گفت: در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کرمان، گلستان، مازندران، یزد، خوزستان، البرز و هرمزگان خدمات فروش و پس از فروش آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است که در حال توسعه شبکه نمایندگی‌ها در تمامی استان‌های کشور هستیم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، به کمپین موفق زمستانه نیسان اشاره کرد و گفت: کمپین زمستانه خدمات پس از فروش را از ۲۳ دی‌ تا ۲۳ اسفندماه فعال کرده‌ایم که تا به امروز با استقبال شایان توجهی از سوی مشتریان مواجه شده است. در این کمپین مشتریانی که برای بازدید خودرو و سرویس اولیه و یا ادواری خود مراجعه کنند، ضمن بازدید رایگان ۲۰ آیتمی، در صورت تعویض قطعات از ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات برخوردار می‌شوند.

گفتنی‌ست، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ارزیابی‌های دوره‌ای را از کلیه شرکت‌های خودرویی به عمل می‌آورد.

برای خواندن گزارش کامل اینجا کلیک کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مالک خودرو داستر به شماره شاسی VF1HSRCH7GA538555
|
United States of America
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
با عرض سلام
اینجانب یک اتومبیل داستر از این شرکت خریداری نمودم. متاسفانه یک ماه پس از تحویل خودرو پس از کارواش اتومبیل متوجه شدم اتومبیل از پشت (احتمالا حین انتقال آن در روی خودرو بر‌) تصادف کرده و این شرکت به طرز ماهرانه‌ای اقدام به صافکاری درب صندوق عقب خودرو نموده و در یک اقدام ...اقدام به فروش خودرو نموده است. پس از مراجعه به این شرکت، تعویض خودرو را نپذیرفتند و در عوض قبول نمودند که مبلغ افت اتومبیل تعیین شده توسط کارشناس را پرداخت نمایند. که متاسفانه طی برخوردهایی ...از پرداخت افت اتومبیل سرباز زدند. اینجانب پیگیر اقدامات قضائی علیه این شرکت می‌باشم. متاسفانه اقدامات این شرکتها ... بوده و با مغموم کردن شهروندان و از طریق سایتهای خبری ...اقدام به تبلیغ و گسترش فعالیتهای غیر مشروع خود می باشند.
اینجانب اسناد و مدارک خود را در هر مرجع حقوقی و خبری جهت اثبات ادعای خود ارائه خواهم داد.
آفتاب نیوز لطفا مبلغ فعالیت این شرکتهای زنجیرهای نامشروع نباشید. توصیه من به خریداران عدم خرید از این شرکت و دیگر شرکتهای اقماری وابسته به آن می باشد. زیرا به هیچ وجه پاسخگوی خدمات پس از فروش خود نمی باشند.
آفتاب نیوز عزیز درصورتیکه در خبررسانی خود صادق هستید لطفا این نظر را منتشر کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین