کد خبر: ۵۰۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

اظهار نظر بازیکنان سپیدرود بعد از بازی با استقلال

بازیکنان سپیدرود با وجود نتایج تیم‌شان معتقدند در لیگ برتر می‌مانند.
آفتاب‌‌نیوز :
میعاد یزدانی بازیکن تیم سپیدرود رشت بعد از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: در بازی امروز ابتدا به دنبال گل نخوردن بودیم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم اما متاسفانه در همان 15 دقیقه اول گل خوردیم و همه چیز عوض شد.

او افزود: در نیمه اول به خوبی مدارا کردیم اما در نیمه دوم با ضربه ایستگاهی که امید ابراهیمی زد همه چیز عوض شد. در مجموع فکر می‌کنم استقلال از ما بهتر بازی کرد.

میعادی همچنین با بیان اینکه قرارداد سه ساله با استقلال دارد توضیح داد: امسال به سپیدرود آمده‌ام و فعلا روی این تیم تمرکز دارم. وضعیت‌مان خوب نیست و امروز هم با وجود اینکه تماشاگران زیادی به تهران آمده بودند، نتوانستیم پیروز باشیم.

بازیکن سپیدرود همچنین در مورد تاثیر حواشی پیرامون علی کریمی روی تیم‌شان عنوان کرد: آقای کریمی به ما گفته بود به این مسائل ورود نکنیم و تنها روی بازی تمرکز کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد غلامی بازیکن دیگر سپیدرود نیز گفت: بازی سختی بود و در حالی که به گرفتن امتیاز نیاز داشتیم بازی را واگذار کردیم.

او افزود: فوتبال همین است و وقتی یک تیم می‌بازد همه مقصرند. دروازه‌بان را مقصر نمی‌دانم و معتقدم باید این نتیجه را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد بیندیشیم. مطمئن باشید سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین