کد خبر: ۵۰۷۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

رئیس مجلس چک: همه طرف ها باید به تعهدات خود در قبال برجام عمل کنند

رئیس مجلس نمایندگان چک در دیدار سفیر کشورمان با استقبال از گسترش و تعمیق مناسبات و همکاری ها با ایران از جمله در عرصه پارلمانی، برجام را یک توافق مهم بین المللی خواند و گفت: همه طرف ها باید به تعهدات خود در قبال برجام عمل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی اکبر جوکارسفیر جمهوری اسلامی ایران در پراگ، عصر پنجشنبه با «رادک وندراچک» رئیس جدید مجلس نمایندگان جمهوری چک دیدار و گفتگو کرد.
طرفین در این دیدار در خصوص افزایش همکاری های دوجانبه به خصوص همکاری های پارلمانی و اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند. 
سفیر ایران در این دیدار به  روابط خوب پارلمانی بین دو کشورو تأثیر آن در ارتقاء سطح روابط دیپلماتیک و افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور اشاره و خواستار تداوم همکاریهای پارلمانی دو کشور شد.
جوکار همچنین با اشاره به توافق هسته ای و برجام، سیاست ها و رویکرد دولت آمریکا را در این زمینه مخرب توصیف و ضمن تقدیر از ایستادگی اروپا در مقابل سیاست های منفی ایالات متحده نسبت به برجام، بر ضرورت پایبندی و اجرای همه تعهدات طرف مقابل در این زمینه تأکید کرد. 
در این دیدار «رادک وندراچک» رئیس مجلس نمایندگان چک نیز از گسترش و تعمیق مناسبات و همکاری های ایران و چک در همه زمینه ها از جمله پارلمانی استقبال کرد. وی همچنین برجام را یک توافق مهم بین المللی دانست و تأکید کرد: همه طرف ها باید به تعهدات خود در قبال برجام عمل کنند.

منبع: افکار نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین