کد خبر: ۵۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

مقصر اصلی این روزهای سپیدرود کیست؟

سپیدرود در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد و هفت هفته برای خارج شدن از این شرایط فرصت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی بعد از 6 هفته از سمت سرمربی گری سپیدرود استعفا داد و حالا برای هفت هفته پایانی باید شخص دیگری هدایت این تیم گیلانی را بر عهده بگیرد. 

یکی از انتقاداتی که در هفته های اخیر به علی کریمی وارد بود خریدهای نه چندان با کیفیت او در نیم فصل دوم و در فصل نقل و انتقالات بود. جایی که او محمد غلامی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، رضا نورمحمدی و امین جوادی مقدم را به خدمت گرفت.

با اینکه غلامی و نورمحمدی هر کدام موفق شدند یک گل به ثمر برسانند اما شاید بهتر باشد انگشت اتهام به جای جادوگر به سمت کادر فنی قبلی برگردد. جایی که سپیدرود در ابتدای فصل سهمیه های لیگ برتری خود را خرج بازیکنانی کرد که به کارش نیامدند.

توحید غلامی، غلامرضا رضایی، سید محسن حسینی، مهرداد جماعتی، ایمان صادقی، شهاب کرمی و... مهمترین خریدهای لیگ برتری سپیدرود بودند. بازیکنانی که به جز توحید غلامی الباقی اصلا به کار سپیدرود نیامدند و خیلی زود جدا شدند و یا بازی های ضعیفی را به نمایش گذاشتند. نظر محمدی با خریدهای نه چندان خوب خود، سهمیه لیگ برتری سپیدرود را خرج کرد و به همین دلیل دست کریمی در نیم فصل برای تقویت تیم خالی ماند و مجبور شد رو به نفرات آزاد و یا بازیکنان باتجربه برود.

موضوعی که باعث شده تا آنها اکنون در خطر سقوط قرار گیرند و در اتفاقی عجیب گروه موافق سرمربی سابق قصد دارد فضا را به سمتی ببرند که نشان دهند علی کریمی خریدهای خوبی را انجام نداد اما از این نکته نباید غافل بود که کادر سابق تمام بلیت سهمیه لیگ برتری را بی دلیل خرج کرده بود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین