کد خبر: ۵۰۷۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

شوک شفر به کاپیتان استقلال جواب داد

امید ابراهیمی بالاخره موفق شد طلسم را شکسته و اولین گلش را در این فصل به ثمربرساند. شوک شفر به کاپیتان استقلال جواب داد
آفتاب‌‌نیوز :  امید ابراهیمی بالاخره موفق شد طلسم را شکسته و اولین گلش را در این فصل به ثمربرساند.

به گزارش افکارنیوز، مثل این که خرید بویان، هافبک دفاعی جدید استقلالی‌ها شوک خوبی برای امید ابراهیمی بود و بالاخره طلسم گل‌زدن او را شکست. امید ابراهیمی طولانی‌ترین انتظار فصل را برای رسیدن به اولین گلش پشت سر گذاشت. این که یک هافبک دفاعی ۲۲ هفته گل نزند چندان اتفاق عجیبی نیست اما اگر آن هافبک امید ابراهیمی باشد آن‌وقت این اتفاق خیلی عجیب می‌شود. امید ابراهیمی یکی از گل‌زن‌ترین هافبک‌های لیگ است و با گلی که دیروز به ثمررساند گلزن‌ترین هافبک استقلال شد.

امید ابراهیمی فقط در اولین فصل حضورش در لیگ برتر با پیراهن سپاهان هیچ گلی به ثمرنرساند. او بعد از آن در هر فصل یکی از گلزن‌ترین بازیکنان تیمش بود و روند گلزنی‌اش را در همان هفته‌های ابتدایی آغاز می‌کرد. او در فصل دوم حضورش در سپاهان در لیگ دوازدهم در هفته چهارم مقابل شهرداری تبریز اولین گلش را به ثمر رساند. در لیگ سیزدهم در هفته یازدهم و در دربی اصفهان پایش به گل باز شد. در لیگ چهاردهم در استقلال در هفته چهارم مقابل سایپا گل زد. در لیگ پانزدهم در همان هفته دوم روند خوبش را شروع کرد. فصل گذشته هم اولین گل او در هفته هفتم مقابل ذوب‌آهن بود یعنی همان زمان که بحران های منصوریان هم تمام شد و این تیم روند خوبش را شروع کرد.

بیست و دو هفته و صفر گل آماری است که برای امید ابراهیمی غریبه بود. البته هافبک آبی‌ها در این فصل علاوه بر گل‌زنی در گلسازی هم ناموفق بود. همچنین با حضور جپاروف و شجاعیان، تعداد ضربات ایستگاهی او در طول یک بازی کمتر شده است و شاید همین مساله دلیلی بر افت آماری اوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین