کد خبر: ۵۰۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

ربیعی: باید این آرزو را به گور ببرند که نمی‌گذارند این انقلاب ۴۰ ساله شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیاز جامعه امروز ما عمق بخشیدن به شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است. صندوق رای، صندوق ثبات جمهوری اسلامی ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی ربیعی امروز شنبه 21 بهمن در بیستمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم و در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر ،چالوس و کلاردشت اظهار داشت: خدا را شاکریم که به 40 سالگی انقلاب رسیدیم و به کوری چشم دشمنان به این مرحله از انقلاب رسیدیم و 100 سالگی انقلاب را جشن می گیریم. در جنگ تحمیلی از آزادی یک ملت دفاع کردیم چرا که می خواستند انرژی کشور را از ما بگیرند.

وی گفت: امروز هم جسارت می کنند و اعلام کردند که نمی گذارند این انقلاب 40 ساله شود و باید این آرزو را به گور ببرند.

ربیعی گفت: در مقابل نسل آینده مسئولیت داریم، انقلاب یک قاعده اجتماعی بوده و دارای قانون است و دشمن به دنبال شبه افکنی است.

وی گفت: برای از بین بردن فقر باید بیشتر برنامه ریزی کرد، برای رسیدن به یک میلیون شغل باید دردل برنامه ریزی های زندگی مردم تغییر ایجاد و آن را به زندگی مردم متصل کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو هدف اصلی دولت را اشتغال فراگیر و محدود کردن فقر برشمرد و افزود: با مدارا کردن و در کنار هم بودم مسائل ومشکلات مردم را حل کنیم.

ربیعی گفت: در مازندران گردشگری نداریم بلکه مسافرگردی وجود دارد. به طرح جامع گردشگری اشاره کرد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای برنامه جامع پرورش گل و گیاه در غرب مازندران را از برنامه های مهم برای ایجاد اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: پتروشیمی های بزرگ موفقیت نمی آورد.

وی گفت: سالمندی در روستاها نباید با فقر روبه‌رو شود بیمه روستایی را در مازندران تقویت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رقم قابل توجهی در حوزه درمانی در چالوس انجام داده ایم و این وظیفه ماست، برای نوسازی بیمارستان چالوس آمادگی داریم.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین