کد خبر: ۵۰۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

دستگیری زن و شوهر جوان توزیع کننده چلوکباب های سیاه

زوج جوان که با جاسازی مواد مخدر صنعتی در بسته های چلوکباب عاملان توزیع مواد افیونی بودند دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس Police مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های مبارزه با مواد مخدر Drugsکلانتری طرق مشهد در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی خانه های توزیع کنندگان مواد افیونی در محدوده خیابان کشاورز طرق را با هماهنگی مقام قضایی پلمپ کردند. 

رئیس پلیس مشهد افزود: پلیس در این عملیات ضربتی جوان ۲۵ساله ای که یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر صنعتی بود را نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی گفت: ماموران کلانتری طرق با کنترل و مراقبت های نامحسوس متهم مورد نظر و همسر ۲۵ ساله اش را سوار برخودروی پراید سفید رنگ شخصی در حالی متوقف کردند که به صورت خلاف جهت با سرعت زیاد قصد فرار Escapeداشتند را متوقف کردند. بوستانی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی خودروی زوج جوان را بازرسی کردند اما به مواد مخدر دست نیافتند تا این که یک پرس غذا در دست زن جوان بود نظر افسر پلیس را به خود جلب کرد. 

رئیس پلیس مشهد گفت: دربازرسی از بسته غذای چلوکباب چند بسته کوچک مواد مخدر صنعتی و ۴۰۹ هزا ر تومان اسکناس های مچاله شده کشف شد. 

وی گفت: تحقیقات از مرد ۲۵ساله که دارای ۲سال حبس تعلیقی و ۴فقره سابقه کیفری بوده و از توزیع کنندگان سیار مواد مخدر صنعتی با همدستی همسرش است ادامه دارد.

بوستانی خاطر نشان کرد: خانه این زوج جوان با دستورات مقام قضایی تا کنون ۲بار به خاطر توزیع مواد مخدر در گذشته پلمپ شده است.

رکنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین