کد خبر: ۵۰۸۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

آخر هفته به چه نمایشگاهی برویم؟

گالری‌ها و مرکزهای هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌هایی میزبان هنردوستان هستند
آفتاب‌‌نیوز :
 پرونده دهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر باز شده و آثار راه‌یافته به این رویداد در موسسه فرهنگی ـ هنری صبا به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا چهارم اسفند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و روزهای جمعه ۱۵ الی ۲۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین نمایشگاه مفاخر دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر تا چهارم اسفند در موزه هنرهای معاصر فلسطین، به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر،  تقاطع بزرگمهر برقرار است.

موزه هنرهای معاصر تهران

این روزها موزه هنرهای معاصر تهران میزبان آثار علی‌اکبر صادقی ـ نقاش، تصویرساز، مجسمه‌ساز و انیماتور ـ است. در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلم‌های نادری از هنر پویانمایی از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین با برگزاری نشست‌هایی میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

گالری نقش جهان

نمایشگاه نقاشی مه‌رو ملّاکی و فاطمه امیراحمدی با نام «آئینه خیال» جمعه ٢٧ بهمن ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می‌شود.
این دو هنرمند کارهای خود را با تکنیک رنگ روغن و سبک میکس رئال و امپرسیونیسم در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

این نمایشگاه ٢٧ بهمن از ساعت ١٦ تا ٢٠ در نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک9 افتتاح می‌شود و تا ٢ اسفند ماه به جز شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.

گالری ساربان

نمایشگاه «بحران» شامل نقاشی‌های ۱۰ هنرمند جمعه، ۲۷ بهمن ماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود و سعید رفیعی منفرد کیویتور آن است.

امین باقری، علیرضا جدی، امید حلاج، سعید رفیعی منفرد، امیرحسین زنجانی، امیر سقراطی، کیومرث کیاست، احمد مرشدلو، معصومه مظفری و نزار موسوی‌نیا هنرمندانی هستند که آثارشان به مدت ۱۰ روز در تهران به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه تا هفتم اسفندماه ۱۳۹۶ در گالری «ساربان» به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ هر روز به جز سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان به هنر است.

گالری ایده پارسی

مایشگاه گروهی نقاشی «رها شو» جمعه ۲۷ بهمن ماه در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه آثاری از جیران مهدوی، میترا مبین زاده، صباح میاحی منش، شهلا صفارزادگان، صدیقه صفارزادگان و سارا صبوحی به نمایش درمی‌آید،

در بخشی از بیانیه نمایشگاه این گونه آورده شده است : « در انبوه ماجراهای سیاه و سفید و تجارب زیسته گاه تلخ و ناساز، شاید بتوانیم در سکوت و سفیدی بوم‌هایمان با زبان هر چند الکن چیزی بگوییم. رها شو در ازدحام سیاه و سفیدهایی که رنگ را چاشنی آن‌ها کرده‌ایم تا درنگی باشد در نگاه تو و من ... رها شو»

«رها شو» تا ۲ اسفندماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸، گالری ایده پارسی پذیرای علاقمندان خواهد بود.

گالری مژده

دومین نمایشگاه گروهی «تجربه‌های رنگی کوچک» در گالری مژده برگزار می‌شود.

بابک اطمینانی ـ نقاش ـ که این نمایشگاه با حمایت او برگزار می‌شود، در این‌باره گفت: این نمایشگاه حاصل کلاس‌های آموزشی کاربرد رنگ در نقاشی است که هرساله برگزار می‌کنم و طی آن آثاری که حس و حال خوبی بیابند، به نمایش گذاشته می‌شوند.

اطمینانی توضیح داد: در این نمایشگاه ۱۰۶ اثر از ۳۷ هنرمند در قطع کوچک ارائه می‌شود.

دومین نمایشگاه «تجربه‌های رنگی کوچک» جمعه ۲۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارم اسفندماه همه‌روزه به شنبه‌ها به گالری مژده واقع در سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ مراجعه کنند.

فرهنگسرای ارسباران

امید دیلمی و سعید مهبدی عکاسان انجمن حمایت از حقوق کودکان هستند که از زمان وقوع زلزله کرمانشاه تاکنون جهت ارائه خدمات حمایتی به کودکان در مناطق زلزله زده حضور داشته‌اند؛ آن‌ها در این زمینه نمایشگاه عکسی را با نام «کرمانشاه ادامه دارد» برگزار کرده‌اند.

این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن در فرهنگسرای ارسباران برپا خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین