کد خبر: ۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۵ - ۱۵:۲۳

آخرین تحولات آبادگران جوان قم

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: "به عنوان مثال تشکلی با عضویت حدود 15 گروه سیاسی با محوریت حزب موتلفه، جبهه پیروان خط امام و رهبری و . . . . تشکیل شده که آنها هم فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند". 

آقامیری اظهار داشت: "جمعیت‌ آبادگران جوان قم هم جلسات هفتگی خود را تشکیل داده و در پی آن اقدام به تشکیل چارت سازمانی و مشخص نمودن مسئولان واحدها و کمتیه‌های خود کرده و برای پیروزی در انتخابات شوراها از یک تاکتیک خاص پیروی می‌کند". 

این فعال سیاسی نحوه انتخابات کاندیداهای آبادگران جوان در قم را حول معیار اصولگرایی و بر اساس ارزشی و کیفی بودن بر شمرد و گفت: "کمیته انتخاب آبادگران جوان، فارغ از مسائل باند بازی و جناحی بازی، اقدام به انتخاب کاندیداهای خود به لحاظ معیار اصولگرایی می‌کند". 

وی همچنین در خصوص "فضای سیاسی شهر قم در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا" اظهار داشت: "با توجه به بافت سیاسی متفاوت قم نسبت به دیگر شهرها، باید دقت بیشتری را در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی مبذول کرد". آقامیری در این زمینه بر ‌"توجه ویژه به نقش و نفوذ روحانیت در شهر قم" تاکید کرد و گفت: "به علت نفود فراوان روحانیت در تمام اقشار شهر قم سعی می‌کنیم تا به نصایح و پندهای ایشان توجه کنیم". 

دبیر آبادگران جوان قم در پاسخ به این پرسش که "قضاوت افکار عمومی درباره عملکرد شورای شهر فعلی قم را چگونه ارزیابی می‌کند؟" بیان کرد: "ما هنوز به سراغ نظر سنجی درباره عملکرد و یا نقد شورای شهر فعلی شهر قم نرفته‌ایم". 

وی دلیل امر را "اختلافاتی" دانست که در صورت نقد شورای شهر فعلی، به وجود می‌آید و علت آن را "تکثر نیروهای سیاسی گروهی در درون شورای شهر قم" بیان کرد. آقامیری در عین حال بر امکان انتخاب برخی از اعضای کیفی کنونی شورای شهر قم به عنوان کاندیدای آبادگران جوان در انتخابات آینده شوراها تاکید کرد. 

این فعال سیاسی در خصوص "فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در شهر قم که پیش از این با مخالفت حسن بیادی، سخنگوی جمعیت آبادگران جوان مواجه شده بود" اظهار داشت: "این ستاد فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند اما فکر نمی‌کنم که قصد حضور مستقل در انتخابات شوراها را داشته باشند". 

وی سپس توجیه این امر را "تشکیل مجمع آبادگران شهر قم" دانست که باعث آن شده است تا "بیش از 60 درصد اعضای ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد و بسیاری از ستادهای دیگر اصولگرایان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری" در این مجمع فعالیت‌ کنند. آقامیری تصریح کرد: "ما دایره اصولگرایی را تنگ نمی‌کنیم بنابراین تقریبا اعضاء ستاد انتخاباتی تمام کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات گذشته با ما همکاری می‌کنند".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین