کد خبر: ۵۰۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

تکذیب خبر وخامت حال استاد شجریان

یک منبع مطلع در روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری دل آواز با تکذیب خبر وخامت حال استاد محمدرضا شجریان گفت: حال استاد آواز ایران نسبت به گذشته تغییری نکرده و درمان وی همچنان ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
این منبع مطلع فزود: موضوع وخامت حال استاد شجریان در واقع یک خبر قدیمی و بازنشر شده از صفحه یک اینستاگرام است.وی تاکید کرد: این خبر قبلا نیز تکذیب شده بود و اگر به اینستاگرام مذکور مراجعه شود خواهید دید که کذب بودن این خبر اعلام شده است.این منبع مطلع، شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها پیرامون وخامت حال استاد آوزاز ایرانی را تکذیب کرد.به گفته وی، حال استاد محمدرضا شجریان طی۱۰ ماه گذشته تغییری نکرده و علایم بهبود یا تشدید بیماری در وی مشاهده نشده است.

استاد محمدرضا شجریان نوروز 95 با انتشار ویدئوی ضمن تبریک سال نو، خبر از ابتلای خود به بیماری سرطان داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در اظهاری نظری در دومین نشست اهالی فرهنگ و هنر با دولتمردان دولت یازدهم با عنوان «ایران فرهنگی در جهان امروز» که 26 اردیبهشت سال جاری برگزار شد با اشاره به دیدارش با استاد محمد رضا شجریان و با بیان اینکه وی اکنون در سلامت است، گفت: روزی که استاد شجریان از آمریکا برای ادامه درمان به ایران بازگشت هیچ کس حتی آقای همایون شجریان هم باور نمی کرد با وضعیتی که استاد داشت کمتر از یک هفته زنده بماند ولی با عنایت خدواند متعال و تلاش پزشکان ایرانی حال وی رو به بهبودی است. 

همچنین همایون شجریان در حاشیه رونمایی از آلبوم تصویری موسیقی «خداوندان اسرار» در فرهنگسرای نیاوران با بیان اینکه دغدغه ها و نگرانی های بیماری سرطان استاد شجریان همچنان باقیست، گفت: با توجه به وضعیت پدرم اکنون امکان بازگشت او به صحنه موسیقی امکان ندارد و منتظریم مراحل درمانی بخوبی طی شود.

شجریان گفت: وضعیت پدرم نسبت به چند ماه قبل بهتر است و 15 جلسه رادیو تراپی سنگین کرده است.به گفته وی، رفع آسیب های عصبی زمانبر است. از طرفی درمان سرطان نیز زمانبر است، باید به ایده آل سلامتی استاد برسیم و در نهایت کار شیمی درمانی را آغاز کنیم.شجریان در عین حال افزود: البته خوشبختانه وضعیت پدرم نسبت به قبل بهتر شده اما دغدغه ها و نگرانی های بیماری سرطان همچنان باقی است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین