کد خبر: ۵۰۹۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

پیام تسلیت وزرای اطلاعات، کشور، نیرو، دبیر شورای نگهبان و عمار حکیم در پی حادثه سقوط هواپیما

در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در یاسوج، وزرای اطلاعات، نیرو، کشور و برخی دیگر از مقامات داخلی و خارجی پیام های تسلیتی صادر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر اطلاعات جان‌باختن جمعی از هموطنانمان در پی حادثه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب‌نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علوی بدین شرح است :خبر سقوط هواپیمای تهران –یاسوج ،باعث تأثر و تألم اینجانب گردید . از صمیم قلب با خانواده های گرامی درگذشتگان همدردی می نمایم و ضمن عرض تسلیت این حادثه ی غمناک ، از درگاه خداوند متعال برای همه ی از دست رفتگان علو درجات و بخشش واسعه ی الهی و برای خانواده های معزز آنها ، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

عمار حکیم حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت

رئیس حزب حکمت ملی عراق در پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت.

به گزارش کانال تلگرامی حزب حکمت عراق، پیام تسلیت عمار حکیم به شرح زیر است: با کمال تاسف خبر سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی در جنوب اصفهان و جان باختن 66 مسافر را دریافت کردیم.

ما این حادثه جانسوز را به مقام معظم رهبری (دام ظله)، دولت و ملت ایران و خانواده جان‌باختگان تسلیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم که جان‌باختگان این حادثه را مورد مغفرت خویش قرار دهد و به بازماندگان آن‌ها صبر عطا کند.

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

وزیر نیرو در پی سقوط هواپیمای مسافری تهران-یاسوج با صدور پیامی درگذشت شماری از هموطنان و 6 نفر از همکاران صنعت آب و برق را تسلیت گفت.

متن پیام رضا اردکانیان وزیر نیرو به شرح زیر است:

« انالله واناالیه راجعون

سانحه جانسوز سقوط هواپیمای مسافری تهران- یاسوج موجب تأثر و تألم فراوان گردید. اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، از طرف خود و همکارانم در وزارت نیرو این ضایعه دردناک را حضور هم­ میهنان عزیز و به‌ویژه خانواده‌­ها و بازماندگان شش نفر از همکاران تلاشگر صنعت آب و برق در شرکت‌های تولید نیروی برق حرارتی، مدیریت منابع آب ایران و مشانیر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند رحمان، برای آن عزیزان سفرکرده مغفرت و رحمت واسعه ­الهی و برای خانواده­‌های داغدار آنان صبر و شکیبایی خواستارم.»

شایان ذکر است در این حادثه سقوط هواپیمای مسافری تهران- یاسوج "محمد صادق نوری" کارشناس برنامه‌ریزی طرح نیروگاه‌های خصوصی از شرکت برق حرارتی، "سید بهزاد سیادتی" مسئول اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب زیرزمینی در استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه 3 نفر همکاران شرکت مشانیر و یک نفر از همکاران مشاور شرکت تولید برق حرارتی جان خود را از دست دادند.

پیام تسلیت جنتی 

آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان در پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت تأسف‌بار تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای مسافری تهران – یاسوج را به خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گویم و از خداوند مهربان برای جان‌باختگان این حادثه غمبار رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان
دبیر شورای نگهبان

پیام تسلیت وزیر کشور

وزیر کشور در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، تسلیت گفت.

متن پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به شرح زیر است:


"انالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ و مصیب بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد باعث تاسف و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دردناک و آرزوی صبر جمیل برای آنان ، این مصیبت را به ملت شریف و بازماندگان آنان تسلیت گفته و از درگاه ایزدمنّان برای جانباختگان این حادثه دل خراش رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم."

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین