کد خبر: ۵۰۹۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

ایران با سه تیم در جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی/ حذف ۵ تیم ایران در مقدماتی

در پایان دور نخست مرحله مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی در کیش تیم‌های ایران چهار، پنج، شش، هفت و هشت با شکست برابر رقبا از صعود به جدول اصلی بازماندند و هشت تیم برتر به جدول اصلی راه یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سومین و آخرین دوره تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد و ۳۲ تیم حاضر در دور نخست مقدماتی به رقابت با همدیگر پرداختند که در پایان ۸ تیم برتر راهی جدول اصلی مسابقه‌ها شدند.

در دیدار افتتاحیه تور جهانی والیبال ساحلی کیش، از ساعت ۹ امروز تیم ایران شش (محمدرضا شبیری و رسول خواجه) با نتیجه ۲ بر صفر (۲۲-۲۰، ۲۱-۱۴) برابر اندونزی دو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ایران پنج (محمد صادقی و علیرضا آقاجانی) هم با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱-۱۵، ۲۱-۱۶) از تیم آمریکای سه شکست خورد و از صعود به جدول اصلی بازماند.

در دیگر دیدار دور نخست مرحله مقدماتی تیم ایران چهار (مجتبی امیری و جواد فیروزپور) نیز برابر تیم استونی در دو ست پیاپی (۲۱-۱۲، ۲۱-۱۵) نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ایران هفت (امیر شوشتری‌زاده و وحید نیکوفر) در یک بازی نزدیک برابر تایلند یک با نتیجه ۲ بر یک(۲۱-۱۵، ۲۱-۱۶) شکست خورد. همچنین تیم ایران هشت (بهنام توکلی و پیمان درگاهی) در دو ست پیاپی (۲۱-۱۳ و ۲۱-۱۵) برابر تیم آلمان دو شکست خورد تا هر ۵ تیم ایرانی حاضر در دور نخست مقدماتی از راهیابی به جدول اصلی بازبمانند.

پس از انجام ۲۴ دیدار، ۸ تیم اوکراین دو، ایتالیا دو، آلمان دو، روسیه دو، فرانسه دو، آلمان چهار، لیتوانی و اوکراین یک راهی جدول اصلی شدند که بر اساس برنامه، رقابت‌ها از فردا (چهارشنبه) پیگیری می‌شود و ایران با سه تیم در جدول اصلی به رقابت با حریفان می‌پردازد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین