کد خبر: ۵۰۹۷۰۷
تعداد نظرات: ۱۶۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

سردرد در این نقاط از سر خطرناک و کشنده است!

سردرد در این نقاط سر را جدی بگیرید سردرد در این نقاط از سر خطرناک و کشنده است!
آفتاب‌‌نیوز :

سردرد از درد های شایع و بسیار آزار دهنده می باشد که هیچکس دوست ندارد این درد هارا تحمل کند اما گاهی با مسکن ها می توان این درد ها را التیام بخشید.اما یردرد در نقاط خاصی از سر نشانه ای از خطر سلامتی را به انسان یادآور می شود.بنابراین نباید درد سر را سزسزی گرفت و صرفا با مسکن از آن عبور کرد.با این حال باید گفت اغلب عظیم سردردها عصبی هستند و فقط یک تا دو درصد آنها به دلیل تومور مغزی یا ضایعه مغزی است.

سردرد یکی از شایع ترین مشکلات روزمره بشر است به گونه ای که در بسیاری از مواقع افراد را مجبور می کند تا در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنند.

سردرد در این نقاط از سر خطرناک و کشنده است!

برخی سردردها اختصاصی‌تر بوده و با علامت دیگری همراه نیستند. در این سردردها بر خلاف تصور بسیاری از افراد،  مغز عامل ایجاد سردرد نیست، بلکه سردرد از بد عمل کردن عضلات، عروق خونی و اعصاب ناشی می‌شود؛ برای مثال گشاد شدن شریان ها و یا انقباض بیش از حد عضلات می‌تواند عصب های خاص و حساسی در مغز را تحریک کند و در نتیجه سردرد به وجود آورد.

هورمون هایی مانند استروژن می‌توانند باعث بدتر شدن سردرد شوند. از آن جایی که خانم ها طی عادات ماهیانه متحمل نوسانات هورمونی در بدن می‌شوند، احتمال بروز سردرد متوسط تا شدید در خانم ها دو برابر آقایان است. همچنین خانم ها بیشتر از آقایان به انواع خاص سردرد مانند میگرن دچار می‌شوند.

انواع سردرد ها

1- سردرد خوشه ای

این نوع سردرد، شدیدترین درد را به همراه دارد، در عین حال کمتر از انواع دیگر شایع است. از هر 10 فرد مبتلا به این بیماری، 9 نفرشان مرد است که اغلب سیگاری های ماهر و دایم الخمر در زمره این گروه قراردارند .

سردردهای خوشه ای به صورت گروهی حمله می کنند. معمولا درد، هر روز در یک ساعت معین بروز می کند و ممکن است روزها ، هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. در نهایت هم این امکان وجود دارد که پس از بهبودی نسبی ، درد ماه ها یا سال ها به سراغ فرد نیاید و او فکر کند که کاملا خوب شده است.

در هنگام شروع حمله، دردی شدید و کشنده در یک طرف سر احساس می شود . ضمن آن که ممکن است آبریزش بینی و چشم از همان طرف سر آغاز شود. گاهی اوقات استنشاق اکسیژن خالص در مرحله اول بروز سردرد، ممکن است درد را متوقف کند. هنگامی که به این نوع سردرد مبتلا شدید ، سیگار نکشید و از انجام فعالیت های استرس زا خودداری کنید.

2- سردرد تنشی یا هیجانی

این نوع سردرد بسیار شایع است. علت پیدایش این نوع سردرد، انقباض عضلات کاسه سر، گردن، شانه و صورت است. مهم ترین دلیل پیدایش این انقباض ها نیز هیجانات عصبی است.

سردرد تنشی، هم به شکل پراکنده و نامنظم بروز می‌کند و هم ‌به شکل مزمن ‌و حاد گریبان افراد را می‌گیرد. طوری که شخص در طول یک ماه ممکن است پنج روز با این سردرد دست و پنجه نرم کند .

درد معمولا از ناحیه پیشـــــانی، گردن یا شانه شروع می شود و به تــدریج تمام کاسه سر را فرا می گیرد. این درد ماهیت فشاری داشته، ولی خاصیت ضربانی ندارد. بیمار از اینکه سرش سنگین است شکایت دارد، ممکن است تهوع پیدا کند، اما به استفراغ دچار نمی شود. این درد می‌تواند 30 دقیقه تا 7 روز ادامه داشته باشد.

برای درمان سردردهای پراکنده و نامنظم معمولا می‌توان از قرص های مسکن استفاده کرد. علاوه بر آن، سرد و گرم کردن پیشانی به کمک یک حوله، یا ماساژ آرام شقیقه و گیجگاه می تواند تاثیر بسزایی در تسکین این نوع سردرد داشته باشد.

3- میگرن

میگرن، سردرد شدید و گذرایی است که گاه در یک قسمت سر پدید می آید. میگرن در زبان یونانی به معنای "نیمه سر" است. معمولا سردرد میگرنی با یک دوره مقدماتی آغاز می شود که طی آن شخص به طرز غیرعادی احساس خستگی و کسالت می‌کند. سپس حالت تهوع ، استفراغ، اختلالات بینایی و اغلب بیزاری از نور (ترس از نور) به وجود می آید .

این دوره مقدماتی ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد و متعاقب آن سردرد بروز می‌کند.

دردی که با میگرن همراه است ربطی به گشاد شدن رگ ها ندارد. در حقیقت، افراد مبتلا به میگرن نمی‌توانند به خوبی در برابر محرک های محیط از قبیل نور ، صدا و حتی علایم درد واکنش نشان دهند، در نتیجه میزان درد شدت می یابد.

با اسکن مغز معلوم گردید به هنگام بروز میگرن ، فعالیت ساقه مغز نیز غیر طبیعی می شود. ساقه مغز به ناحیه ای از مغز گفته می شود که کنترل واکنش های مربوط به گرسنگی و تنفس را بر عهده دارد. این ناحیه همانند فیلتر عمل می‌کند و موجب می شود افراد، پیغام های ناخواسته یا مزاحم مثل صداهای اضافی را از خود دور کنند. هنگامی که ساقه مغز خوب عمل نکند، این پیغام ها به سمت مغز هجوم می برند و موجب پر شدن مغز از بارهای اضافی می شوند .

به نظر می رسد داروهای ضد تشنجی که به منظور جلوگیری از حمله صرع توسط بیماران مبتلا به صرع مصرف می شود، می تواند آن دسته از سلول های عصبی را که موجب بروز میگرن می شوند غیر فعال کند.  طبق تحقیقات حدود 70 درصد بیماران مبتلا به میگرن شدید ، از این داروها استفاده می کنند . داروهای ضد تشنج، عوارض جانبی مثل خستگی ، اضطراب و ریزش مو را به دنبال دارند . بنابراین باید به دنبال داروهای جدیدی بود که تنها روی ساقه مغز اثر بگذارند.

4- سردرد به علت مننژیت (عفونت پرده مغزی)

درد در این بیماران به صورت فشرده است و تمام سر را فرا می گیرد، با استراحت کاهش می یابد و با حرکت بدنی تشدید می شود. وجود علایمی چون تب و سفتی گردن به تشخیص این نوع سردرد کمک می کند.

5- سردرد به علت تومور مغزی

این نوع سردرد معمولا متناوب بوده و در اوایل صبح شدیدتر است و بیشتر ماهیت حمله ای دارد. با حرکت سر، بلند کردن بار، عطسه و به خصوص سرفه تشدید می شود. معمولا سردرد همراه با اختلالات خواب همراه است و گاهی بیمار به علت سردرد از خواب بیــــــدار می شود.

6-سردرد به علت فشار خون بالا

سردرد در این بیماران، معمولاً زمانی ظاهر می شود که فشار خون ماکزیمم به حدود 20 و فشار خون مینیمم به حدود 12 رسیده باشد. این نوع سردرد غالبا در ناحیه پس سر است و با درمان فشار خون در اکثر موارد از بین می رود.

7- سردرد ناشی از بیماری های چشم

عیوب انکساری چشم، سبب پیدایش سردردهای مکرر در ناحیه پیشانی به خصوص هنگام مطالعه یا تماشای تلویزیون می شود. سردرد ناشی از آب سیاه چشم نیز معمولا در ناحیــه پیشانی متمرکز می شود ، اما با درد شدید و تهوع همراه است.

8-سردرد ناشی از بیماری سینوس

سردرد ناشی از التهاب و عفونت سینوس ها (سینوزیت) اغلب در ناحیه پیشانــــی متمرکز می شود. این دردها با حرکت سر و دراز کشیدن تشدید می شود و پس از بیدار شدن از خــواب به حداکثر شدت خود می رسد. این سردردها با درمان التهاب یا عفونت سینوس ها مرتفع می شوند.

9- سـردرد ناشی از عفونت دندان

این نوع سردرد غالبا از ناحیه صورت شروع و به تدریج به تمام سر منتشر می شود و با درمان عفونت دندانی ، درد از بین می رود.

10-سردرد آلرژیک

این نوع سردرد متعاقب تماس فرد بیمار با ماده حساسیت زا ایجــــاد می شود. معمولا همراه با این نوع سردرد، سایر علایم حساسیت مثل گرفتگی بینی، آبریزش بینی، سرفه، عطسه و گاهی اسهال دیده می شود و کنترل حساسیت معمولا به کنترل سردرد منجر می شود.

منبع: الو دکتر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۶۹
فرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
10
15
سردرد بعلت سرمای هوا رو ننوشتید
فرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
14
19
سردرد بعلت سرمای هوا رو ننوشتید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
7
19
سلام خسته نباشید
راستش من امروز صبح از شدت سر درد دیگه خوابم نبرد شب هم تا صبح بیشتر از ۵ بار بخاطر سردرد از خواب بیدار شدم من روزای بیکاری حداقل تا ساعت ۱۰ خوابم ولی امروز از ۷ صبح خوابم پریده برای اولین باره این اتفاق افتاده در ضمن مدتیه که سرما خوردم هر چی دوا و درمون میخوام فایده ای نداره دکتر رفتم سرم و آمپول و کلی قرص خوردم بازم خوب نشدم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.
پاسخ ها
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
احتمالا سینوزیت داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
سلام هر وقت سر درد دارید مقداری شیره انگور گلاب به صورت شربت استفاده کنید هرچه غلیظ تر باش بهتر
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
15
120
با سلام و تشکر
فقط به عنوان یه شهروند که کمی روانشناسی بلده ، میخواستم بگم تنش و اضطراب برای مردم کم نیست ، و این مطلب را کسی میخونی که سردرد داره ، چرا با اصطلاح کشنده این تنش را افزایش بدیم.
میشود برای جلب بیننده بیشتر از اصطلاحات بهتری استفاده کرد، چون :چطور علت سردرد خود را تشخیص دهیم، آگاهی بیشتر از علل سردرد، تشخیص برای درمان بهتر...
.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما
پاسخ ها
هانیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
سلام .من مدتی هست قسمت بالای سرم انگار میخ فرو میکنن اندازه ی دقیقه.علتش چیه
یوسف قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
15
79
کاشت موی سر
پاسخ ها
بهزاد
| Spain |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دمت گرم درود بر تو انسان شریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
3
9
سرم در ناحیه پیشانی درد میکند وبا حرکت کردن تشدید میشود در ناحیه بینی وگلو هم احساس درد و گرفتگی دارم
پاسخ ها
Tatality
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
احتمالش زیاده که واسه ی سینوزیت باشه.اگه سینوزیت باشه بهترین روش برای نداشتن سر درد آینه که پیشانی و بینی خودتون رو در فصلهای سرذ بپوشونین تا باد نخوره.البته بطور مطمعن نیستم که دقیقا سینوزیت باشه اما احتمالش زیاده!!
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
4
9
زمان زیادی است ک با عفونت گوش مواجه هستم اما پیگیر آن نشده ام اکنون باسردرد در ناحیه گیجگاهی مواجهم. علت چیست؟
پاسخ ها
Tatality
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
عدم رسیدگی به عفونت عواقب خطرناکی داره و امکان داره که به بقیه قسمت های بدن سرایت پیدا کنه.حتما پیش یک دکتر متخصص برین
وانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
منم به مدت سه ساله که همچنین دردی دارم وقتی جستجو میکنم میکن به علت تمور است آقا جان من فقط سیزده سالمه به این موصو اهمیت نمیدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
پنج روژ روغن فلو مخصوص استفاده کن بعد کاغذ سفید بهداشتی لوله کن آرام داخل گوش بچرخان آرام چرک های داخل گوش پاکن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
6
22
سلام
من الان ۵ روز هست که در ناحیه شقیقه هام(یک نقطه!) احساس درد میکنم. این درد بعد از تموم شدن اثر مسکن دوباره شروع میشه! به نظرتون چه علتی داره؟به چه دکتری مراجعه کنم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
27
79
ببخشید من یه نقطه از سرم (سمت چپ بالای گوش ، پس سر) و چند ساعته قطع نشده فکر میکنید به چه دلیله؟
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
13
107
سلام ببخشید من سمت چپ سرم رگ کنار گوشم و بالای گوش چپم درد میکنه و وقتی به قسمتوچپ سرم دست میزنم درد میکنه .وقتایی که سرمو میندازم پایین یا توی توالت فشار میارم اون رگ درد میگیره و انگاربادمیکنه علتش چیه
پاسخ ها
زهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
منم دقیقا همینطوری شدم وش چپم هم کمی گرفته. دلیلش چیه؟؟؟
عاطفه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
سلام منم دو روزه به صورت مدام سمت چپ سرم درد میکنه وقتی سرمو تکون میدم دردش بیشتر میشه میترسم برم دکتر...شما علت سردردتون رو متوجه شدین???لطفا اگه کسی اینجوری بوده بگه علت این نوع سردرد چیه?خیلی نگرانم
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
15
140
سلام ببخشید من سمت چپ سرم رگ کنار گوشم و بالای گوش چپم درد میکنه و وقتی به قسمتوچپ سرم دست میزنم درد میکنه .وقتایی که سرمو میندازم پایین اون رگ درد میگیره و انگاربادمیکنه علتش چیه
گندم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
15
124
سلام
ی سوال داشتم من از امروز صبح ی حسی دارم انگار مغز سرم تیر میکشه بنظرتون باید چیکار کنم یا نشونه ی چیه ؟
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
14
59
سلام خسته نباشید من چند سال که از سردرد شدید رنج میبرم دارواستفاده کردم ولی خوب نشدم کمکم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
سلام علت سردی معده شماست غذایی گرم بخورید شیره انگور با گلاب به صورت شربت زیاد بخورید فلفل سیاه با غدا میل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
سلام بو کردن عطر نارسسیس برای سردرد خیلی خوبه امتحان کن
محمد صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
11
28
یه نقطه های پشت سرم یا بغل وقتی دست میزنم تیر میکشه
محمد صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
5
42
سلام من نقطه هایی از سرم وقتی روی اون سمت میخوابم که پشت سر و بغل سمت راسته اکثرا تیر میکشه علتش چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
سلام، متوجه شدید بخاطر چی هست؟ منم یک نقطه از سرم سمت راست بالای گوش رو وقتی فشار میدم درد میگیره
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
13
39
سلام
من گوشه سمت راست پیشانیم درد میکنه
این درد بیشتر وقتی به تلوزیون یا گوشی نگاه میکنم سراغم میاد و حالت دیدم یا تار میشه یا اخلالی در دیدم بوجود میاد
۲ سال پیشم درحین نگاه کردن زیاد به گوشی یهو خود به خود خون دماغ شدم
۴ ماه پیشم سردرد شدید به همراه استفراغ داشتم
اما الان ۴ ماهه که سردرد خیلی کم شده و بعد مدتها امروز دوباره یکم همون نقطه درد گرفت
لطفا بگید علت این چی میتونه باشه
باتشکر
اوین
|
Netherlands
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
7
49
سلام من سرم چن روزه به شدت درد میکنه هنگامی که بلند میشم دردش بیشتر میشه .و سردردمم نبض دار می باشد کنار شقیقه هام به شدت نبض میزند
اوین
|
Netherlands
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
14
47
سلام من سرم چن روزه به شدت درد میکنه هنگامی که بلند میشم دردش بیشتر میشه .و سردردمم نبض دار می باشد کنار شقیقه هام به شدت نبض میزند
سنا
|
Germany
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
10
38
سلام من خواهرم سه روزه که سرش گاهی تیر میکشه حالش خوبه ولی یدفعه سرش تیر میکشه و ۱۰ سالشه خواهرم لطفا کمکم کنید
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
هرچه سریعتر به دکتر متخصص مراجعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
سلام متخصص چشم مراجعه کنید تست خون
amin bozorgvar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
7
16
سلام خسته نباشید گاهی درد سرم از ناحیه گیجگاهی شروع میشه کل پیشونی روهم دربر میگیره‌ چشم ها و دندانها هم دخیل میشن مشکل از کجاس ممنون میشم کمکم کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
شیره انگور گلاب به صورت مرتب بخورید غذای سرد نخورید فلفل سیاه همراه غدا بخورید
Nnn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
8
40
سلام من چند روزه سمت راست سرم بالای گوش تقریبا..یه نقطه ای وقتی لمسش میکنم درد میگیره.و سیستم سرمو ب هم میریزه و حالت تهوع میگیرم.علتش چی میتونه باشه؟!!
پاسخ ها
ف ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
سلام، فهمیدین بخاطر چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
من هم این مشکل رو دارم تازه متوجه شدم ولی وقتی دست زدم کل سرم گرم میشه و سنگین این چه نوع هشداری میتونه باشه لطفا جواب منو اگه میشه بدین متشکرم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
10
31
سلام خسته نباشین ، من چند روزه که در سمت چپ سرم (گیجگاه)احساس سنگینی می کنم که این سنگینی رو فکم احساس میکنم بین 10تا15بار در ساعت این حس را دا رم خیلی اذیت میشم علتش چیه میشه... بگین به چه دکتری مراجعه کنم..ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
تست فشارخون مصرف رب انار درصورت بالا بودن
غزاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
7
25
سلام من 18 سالمه واسترسی هستم وبعضی وقت ها ازسمت چپ سرم تیر می کشه وشب ها تا4یا6صبح بیدارم وخوابم نمی بره وروز هاسردردوسرگیجه واحساس خستگی می کنم 4سالست که حافظه ام ضعیف شده وحتی چیز های کوچک هم فراموش می کنم لطفا راهنماییم کنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
2
35
عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
سلام خسته نباشین چند هفته میشه که سر درد به طرف راست همراه با سوزش دارم لطفا راهنمایی کند که چی کنم
زینب خلج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دوروز هست که درقسمتکف سرم بالای سر در اصطلاح فرق سرم احساس سوزش میکنم بعلت کرونا میترسم به دکتر مراجعه کنم به نظر شما خطرناکه لطفا راهنمایی کنید متشکرم
محبوبه حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
5
34
سلام خسته نباشید من حدود پنج شش سال سردرد دارم رفتم دکت نوار مقز گرفتن گفتن چیزی نیست دکتر عمومی رفتم گفتن میگرن هر وز سردردم قرص میگراتین ۱۰ میخورم هم صبح و هم شب اگه نخورن سردردم آنقدر زیاد میشه که اشکمو در میاره دوباره رفتم دکتر گفته برم تب سوزنی نمیدونم خوبه یانه اول پشت گردنم درد میگیره بعد کل سرم دکتر میگه از استرس نمیدونم چه کار کنم عمانمو بریده چشمام هم ضعیفه لطفا راهنماییم کنید ۳۸ سالم مادر دو فرزند هستم دیگه خسته شدم ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
برو زالو درمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
کسی بود با این شرایط که با طب سوزنی خیلی نتیجه گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
خواهرم شما مرتب شیره انگور با گلاب به صورت شربت مصرف کنید فلفل سیاه همراه راه غدا بخورید غذایی سرد میوه سرد کمتر استفاده کنید علت سردی معده حتی فلفل سیاه با آب و یک قاشق عسل با آب بخورید خوب می شید انشاالله آفتاب داغ به سرتان بتاب خوب
زایر هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
7
15
سلام من یه یک ماهی هس وسط سرم یا دوتا بغل سرم حالت کش درد میگره اونم کم ایا به نظر شما خطرناک هس باید برم دکتر هیلی میترسم
زهرا.مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
12
23
سلام من رحمم یکم از قبل عفونت داشته آب دکتر نرفتم حالا یه چند روز یه پای سمت چپم که گذاری داغ میشه علت چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
4
7
سلام من دوسه روزه شبها از درد پیشانی از خواب بیدار میشومدرد از پیشانی شروع میشه وتا پشت سر میرسه لطفا راهنمایی کنید مرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
مصرف شیره انگور با گلاب حتما غدا ومیوه سرد نخورید فلفل سیاه با غدا بخورید
ftm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
1
15
چندوقتیه سردرد شدید میگیرمو سرم تیرمیکشه امابدترازاون اینه ک تو چشمم انگار ی لامپ روشن کردن.ینی اگ ب صورت کسی نگاه کنم نصف صورتشو نمیبینم.دلیلش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
من نمیدونم برو دکتر
رحیم یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
1
13
سلام
من بعضی موقع ها در وست سرم سمت راست یه درد آرامی حس میکنم اگه میشه راهنمایی کنید ممنون
پاسخ ها
مهرداد علیزایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
سلام
منم چند روزیه همین حالت رو دارم
ممنون میشک بفرمایید شما چیکار کردید با این مشکل
مهناز جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
6
23
سلام مدتی کف سرم ناگهانی درد میگیره وچند لحظه بعد خوب میشه واین درد همانطور ادامه داره .آیا جای نگرانی هست
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
من ۱۵سالمه یکساله سمت چپ بالای گوشم درد میکنه یه مدتی خوب میشه بعد دوباره شروع به درد میکنه گاهی اوقات هم میشه ۷،۸روز طول بکشه وگاهی اوقات هم از سمت چپ حرکت میکنه میره اطراف دیگه ای از سرم خیلی میترسم میشه راهنمایی کنید
مهشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
8
18
سلام من یک هفتس سر درد دارم با مسکنم اروم نمیشه کل سرم درد میگیره گاهی بالا ابرو و بغل شیشه هام بیشتره .ممنون میشم راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
12
13
سلام یه چندماهی هست سردرد دارم اماهر سری شدیدترمیشه سمت چپ سرم هست یعنی دردش خیلی شدیدمیشه ک اصلا نمیتونم سرم بلندکنم بعد نصب صورتم بی حس میشه ممنون میشم اگ راهنمایی کنی
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
4
17
من چند وقت سمت راست سرم درد می‌کنه
صورتم هم احساس سوزن سوزن شدن میکنم
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
6
سلام سمت چپ سرم از شقیقه تا پشت سرم خیلی درد میکنه و با حرکت خیلی بیشتر میشه...چیکار باید بکنم؟؟ب نظرتون جدیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
15
سلام سمت چپ سرم درد میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
10
من سمت راست سرم بالای گوشم درد میکنه رگای گردنم پشتم درگیر میکنه این درد خیلی بده نمیدونم چرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
4
18
سلام بیستروزه وسط سرم درد میکنه سه بار خیلی شدید شد که مسکن زدم اثر نکرد وخودش ارام شد سیتی اسکن نوار مغز وام ای ار دادم هیچ مشکلی نبود اما سردرد خفیف دارم ایا این حالت خطر ناکه قبل
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
24
سلام من چن ماهی میشه سمت چپ سرم شدید درد میکنه و تیر میکشه و بعضی وقتا از شدت درد حالت تهو ام میگیرم و وقتی راه میرم بد تر میشه بنظر شما چیکار باید بکنم‌
پاسخ ها
سادات
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
علت اینکه شقیقه هام و پشت سرم درد میکند چیست از صبح اینطوریم
بدیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
1
5
سلام ببخشید من هنگام دراز کشیدن و خوابیدن رگ سرم حرکت میکنه البته میگرن هم دارم ولی علت حرکت رگام چیه
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
2
10
سلام خسته نباشید سه روزه بالای سرم قسمت راست رگش تیرمیکش میسوزه میخاستم بدونم درمانش چیه ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
9
17
سلام من چن سال هست سمت چپ سرم درد میکنه کوش و فکم رو درگیر میکنه خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید
حلما
|
United States of America
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
2
9
سلام.من سمت چپ سرم قسمت گیجگاه ی نقطش احساس میکنم تییررر می‌کشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
4
سلام وقتی ورزش میکنم واز جام بلند میشم سردرد عجیبی میگیرم این موضوع خطر ناک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
صبح که بیدارمیشم کف سرم درد داره و سرم دوستام و رم داره بی جسم چکارکنم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
3
سلام شب ها بیدارم تا صبح روز بلند میشه میخوایم تا ظهر شب ها پشت گوشم رگ میگیره درد دارم ی ساعت تا دو ساعت ولی ب بیخیالی میزنم بازم خوب نمیشه تا کم کم بهتر میشم
فاطمه تربتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
3
2
سلام خدمت شما بزرگوارن
خانمی هستم ۴۸سال شبها دجار سردرد در قسمت پیشانی تا شقیقها هستم که این درد به قمست جلوی سرم هم کشیده میشود که گاهی ادامه دار هست و گاهی قطع میشود میخواستم ببینم علت چیست
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
1
5
عالی
غفور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
2
7
من کف سرم یک دفعه درد شدید شروع شد و از ظهر تا ساعت ۲۴ و همچنان ادامه داره علت چیست من همیشه فشار خونم پایین است
وانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
3
12
خواهشن همه به من کمک کنید از این بیشتر نمیتونم تحمل کنم هرکی فهمید درد گوش و درد کردن سمت چپ سر به چه علت است به منم بگه
پاسخ ها
علی عربلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
سلام اگه شیرازی هستی جنب باغ ارم اخرکوچه مطب فیزیودرمان مطب دکتر انوری حتما مراجعه کن خوب میشی خانم بنده بعد12سال سردرد وگردن درد باسه جلسه خوب خوب شد
Hesam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
4
با سلام من مدتی هست که درطول روزدوباردچارسردردی میشم که همراه بادردوفشارزیادی توسروگردنوچشمهام حس میکنم جوری که کلافه ام میکنه درضمن من قبلاًاصلاًسردردنداشتم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که علت چی میتونه باشه
پاسخ ها
Hesam
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
سلام متاسفانه اهل شیرازنیستم فقط این سردردبدجوری داره کلافه ام میکنه توروخدااگه علتش رومیدونیدبیشترراهنماییم کنید که هرچه زودتر خوب بشم درضمن ۳۷سال سن دارم خیلی ممنون
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
سلام متاسفانه منم پنجشنبه گذشته عصبانی شدم که بلافاصله سردرد گرفتم ولی از فرداش درد سر کم شد جاش تو کل سرم احساس فشار میکردم بحدیکه احساس انفجار داشتم چند روز بعدش تهوع هم گرفتم الان تهوع بهتره ولی دوزرف شقیقه سنگینه و گوشم کیپ میشه گاهی و دردش شبیه سوزشه الان ولی قبلش درد بود وروزهای گذشته دردی نداشتم فقط فشار در سر حتی گاهی صورتمم شبیه کسی که فلفل مالیده باشن میسوخت واقعا نگرانم سکته در راه نباشه و حتی رگ دو طرف شقیقه میپره
زینب خلج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
4
5
دو روز هست که در ناحیه ی کاسه ی سرم سوزش احساس میکنم دربالای سرم در اصطلاح فرق سرم اون قسمت خیلی گرم هست به نظر شما خطر ناک هست به علت کرونا میترسم به پزشک مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
B
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
14
سلام من وقتی که بچه بودم از یه جایه بلندی افتادم والان چندسال هستش سرم دردمیکنه و سردردم درسمت راست هستش تیرمیکشه بعد ول میکنه میشه بگین علتش چیه
Solaleh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
1
7
سلام من فقط ۱۲ سالمه و همه روز ها در جمجمه احساس درد شدید می کنم جوری که با خم کردن سر بیشتر میشه.تب هم ندارم که بگم از کرونا هست.
استفراغ هم ندارم فقط حالت تهوع دارم.احساس خستگی و...
بعضی ها میگن از سینوس هست ولی خودم مطمئن نیستم.میشه کمکم کنید و بگین سردردم ناشی از چی هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
5
6
سلام من از دیروز تا حالا سرم درد میکنه امروز صبح هم این درد توی طرف راست سرم خیلی بدتر شده احساس میکنم توی گلوم یه چیزیه میشه راهنمایی کنید دارم از درد میمیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
دقیقا منم همین وضعیتو دارم شما چیکار کردید؟
Hadis
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
سلام فهمیدین علتش چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
سلام از صبح پشت سرم وشقیقها م درد میکند ممکن از عفونت دندانها م باشد
Mobina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
5
دوروزه شقیقه سمت راستم تیر میکش و از شدت تیر کشیدن میسوزه و این خیلی منو نگران کرده و واقعا این درد منو کلافه میکنه و روز و شب نداره هر ساعت باهام هست
لطفاکمکم کنید.!
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
منم همین دردشما رو دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
1
سلام من ۲۸ سالم وسط سرم یعنی کلم یه هفته خیلی درد داره انگار کلم فشارفشار میدن دلیلش چی میتونه باشه
سلنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
8
سلام من 17 سالمه امروز سرم قسمت بالاش کمی متمایل به چپ یعنی کمی بالاتر از گوشم درد گرفته و دردشم انگار بین سطح پوست و داخله سرمه نگرانم کمکم کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
سلام من قسمت بالا سمت راست سرم درد میکنه بعد کشیده میشه به سمت پایین وپشت گوشم حتی گوشم نیز درد میگیره دلیلش چیه ممنون
ح ،م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
2
4
سلام دوستان من به عنوان شخصی که نصف عمرشوباسردردسپری کرده بهتون پیشنهادمیکنم ،بامشاهده سردردای مشکوک سریعأبه متخصص مغزواعصاب مراجعه کنیدتاایشون تشخیص بدن علت دردسرتون چیه،من سردردهمراه باتاری دیدداشتم که پزشک تشخیصش فشارمغزوتومورنامرئی بود.20ساله دارومیخورم که فقط کورنشم ،دیگه سردردندارم امابه خاطرکنترل بیماری مجبورم دارومصرف کنم ،بیماری فشارمغزدرمان نداره فقط پیشگیری وکنترل میشه،
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
2
2
سلام خسته نباشید.من حدوددوهفته ای هست که سر درد دارم..درد به شکلی هست که ازسوزش پشت شانه ها و گردن شروع میشه تا پشت سر وشقیقه هام هم درد میگیرن یکمم حالت تهوع دارم..ممکنه از عفونت گوش یا دندان باشه؟یان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
2
2
سلام مادر من میگرن دارن ولی حدود دو ماه هست که میگن پشت سرم درد میکنه و انگار یکی از پشت موهامو میکشه و رگ های سرم درد میکنه امکان داره برای میگرن باشه یا مشکل دیگه ای هست؟
خداداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
1
1
سلام احتماا زیاد ارتروز گردن میباشد من خودم همین مشکل را داشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
سلام دوستان
من ی مدت هست که کف سرم نبض میزنه خیلی تند علتش رو کسی میدونه اصلا درد هم نداره
لطفا راهنمایی کنید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
3
1
سلام من سمت چپ سرم گاهی اوقات تیر میکشه مخصوصا ولی بلند میشم میشه دلیلش بگین خیلی نگرانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
1
3
سلام خسته نباشید ببخشید یه چند هفته ای میشه من سمت چپ گردنم تقریبا انتهای سرم محکم درد میکنه و میزنه به کل سرم جوری که اصلا ول نمیکنه وتمام نقاط مغزم درد میکنه دیگه تا نیم ساعت اونطوری میمونه جوری که همون درد شدید تا آخرش هست و اصلا از دردش کم نمیشه...حتی مسکن هم دردش رو خوب نمیکنه فقط باید صبر کنم تا درد ناپدید بشه الان چند روزی هست که زیادتر شده از ترس کرونا نمیتونم دکتر برم اگه ممکنه راهنماییم کنید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
3
3
سلام.من چن ماهی هست هر روز یا یک روز در میان ،سمت چپ سرم بالای گوشم یک نقطه برا ۴یا۵ثانیه تیر شدیدی می‌کشه ،طوری که دندونام ب هم فشرده میشن .میشه راهنمایی کنین .خطر ناکه؟؟
سببی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
5
سلام خسته نباشید شوهر من الان یک ماه میشه پشت سرش نزدیک گوش راستش درد میگیره به حدی که گریه میکنه دیگه نمیتونه گردنش روتکان بده بعدمیزنه به دستش میگه انگاردارندرگم رومیکشند و پشت سرش رودست میزنی به اندازه انگشت دست سفت شده وروم میکنه
سببی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
6
سلام خسته نباشید شوهر من الان یک ماه میشه پشت سرش نزدیک گوش راستش درد میگیره به حدی که گریه میکنه دیگه نمیتونه گردنش روکنند بده بعدمیزنه به دستش میگه انگاردارندرگم رومیکشند و پشت سرش رودست میزنی به اندازه انگشت دست سفت شده وروم میکنه
**
|
Germany
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
1
3
سلام گاهی اوقات سمت راست سرم قسمت گیجگاه تیر میکشه علت چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام دوستان من امیرهستم 41سالمه 25ساله که بطور مداوم سردرد دارم یا در پیشانی یا تمام کاسه سرم درد میکنه وقتی سرم پایبن بگیرم یا بخوام بخ آسمان نگاه کنم مغزم میخواد بریزه بیرون چند بار به دکتر مراجعه کردم فایده نداشت چون هزینش بالا بود همین جور باهاش کنار اومدم اگه دارویی مشناسید راهنمایی کنیددر ضمن میگرن وسینوزیت نیست با تشکر از لطف شما
امیررحمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
1
گاهی اوقات کاسه سرم درد میگیرد ۳۲ سالمه و هیچ بیماری دیگری ندارم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
1
1
سلام من ۱۶ سالمه وبیشتر از دوماهه که در ناحیه مختلف سمت راست سرم احساس سردرد دارم این سردرد هرروزه است وبه هر دلیلی ایجاد میشود مثل اگر از بویی خوشم نیاد یا ضربه کوچیکی به سرم بخوره. بیخوابی یا هر دلیل دیگری موجب سر دردم میشود و تا ساعت ها درد وجود دار وحتی بیشتر اوقات چشمام هم درد میگیره گوشه سمت راستم هم عفونت داره ممکنه از اون باشه
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
سلام دکتر من ۲۹سالمه خیلی از درد سر رنج میبرم از وقتی که موکاشتم دوسال بعدش سردرد گرفتم البته عفونت گوش هم داشتم که نرفتم دکتر یه بار سرم از سمت چپ یه بار از سمت راست یه بار از بالا تیر میکشه
darya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
گیجگاهم تیرمیکشه وقتی غذا میخورم و تو سرما نمیرم بهتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
با اینکه سن خیلی کمی دارم ولی 3 روز در ماه خیلی شدید سرم درد می کنه طوری که همه جارو تار می بینم حتی این سردرد به چشام و دندونام هم سرایت می کنه.
برای من ضرر نداره از 12سالگی مسکن بخورم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
سر دردی که از درون سر ناشی میشه و مکرر تکرار میشود و با مسکن قطع نمی شود علتش چیست؟
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
1
سلام خسته نباشید من امروز صبح بیدار شدم سر درد شدیدی داشتم‌و تا شب طول کشید شبم چشمام ازشون آب میاد نمیدونم چی شده لطفا کمکم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید به همه من یه دفعه به مغزم درد فشار میاد انار کلن رگهاش خشک میشن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
سلام بنده چندماه هست درگیر رفلاکس معده هستم علاعم ش بی‌حالی درد قفسه سینه و....هست چند روز میشه سرگیجه و درد قسمت میانی سر بهش اضافه شده
احتمال داره بخاطر رفلاکس معده باشه
شبنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
6
سلام من یه دو هفته ای میشود که یک نقطه در سمت راست سرم بالا درد میگیرد و این شدت درد کم و زیاد میشود ولی خیلی شدید نیست و هر ازگاهی از چشمام هم اشک میاد در ضمن ۱۹ سالمه و میترسم که توموری چیزی باشه لطفا راهنمایی کنید
..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
1
من یک سال یه سردرد منو میگیره یک قسمت از سرم یک نقطه بالای کاسه سر نمیدونم دقیقا کجا میشه همش درد میکنه انگا مثلا اب رفه تو گوشم ک اون قسمت درد میکنه بد انگار آب تو سرم تکون میخوره یا انگار جمجمه رو خورد کردن دارن تو رگها تکون میخوره کلی طول می کشه بخابم
م ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
به. نظر من بیشتر سر درد ه ا که خودم دارم زیاد با مو بایل نگاه کردن
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
1
سلام من هرروز سمت چپ و یا سمت چپ سرم باچشمم ی هو درد میگیره در حد چند ثانیه ی تیری میکشه بعد ول میکنه میشه راهنمایی کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
3
سلام من همیشه سردرد دارم فقط طرف راست سرم ازپیشونی تاابروم درد داره خیلی هزینه کردم هچکی تشخیص نداد درضمن فشارمغرم بالاست لطفاً بگید که خطر نداره یا هرچیزی دیگری هم هست بگید تا زودتر معالجه کنم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
باسلام مدت ده روز هست سمت راست سرم شروع كرده به درد گرفتن بيشترم جلو سرم هست ي درد كلافه كننده و هراز مدتي ي حالت نبض ماننده بيشتر قسمت شقيقه ام ميزنه و تير ميكشه ميخواستم ببينم علتش چي ميتونه باشه و پيش چه دكتري برم با تشكر
سیده نساء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
1
باسلام خسته نباشی چندروزسردردشدیدگرفتم انگارکل سرم دردمیکنه حتی به شدتی که خوابم نمی‌بره رفتم دکترامپول زدم مسکن استامینوفن کدءین میشه من راهنمایی کنین چکارکنم
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
1
0
سلام
همسر من مدتي هست كه احساس ميكنه پشت سرش رگي هست كه ميچرخه گاها درد هم داره ولي دايم ميگه حس ميكنم توي سرم رگ هست كه ميپيچه از وسط سرش تا پايين گردن دكترهاي زيادي رفتيم ولي هيچ كدام فايده نداشت واقعا درمانده شديم ممنون ميشم نظرتونو بدونم سپاس
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
سلام من دو روزه که یک طرف سرم کنار فرق سرم درد میگیره بعد ۲ دقیقه خوب میشه علتش چیه؟
خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
2
با عرض سلام و خسته نباشید
من یک ماهی هست سردرد شدیدی دارم بیشتر شب ها مثه یه حمله ناگهانی از سمت چپ تا فکم بشدت درد میکره وقتی پروفن میخورم ارام میشه ولی هر روز درد دارم وقتی میخوابیم از سردرد بیدار میشم پیشانی سمت چپ .گیجگاه پشت چشمام و فکم درد میگره 32هستم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
2
سلام من یک روزه سرم دردمیکنه انگارسرم سنگینه حرف هم میزنم دردمیگیره وقتی که سرموبه پایین میگیرم جلوی سرم دردمیگیره میشه بگین از چیه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
3
سلام من ۱۳ سالمه الان یه دو هفته ای میشه که یه بار سمت راست و یه بار سمت چپ مغزم یهویی خیلی یهویی انگار دارن از داخل سر مغزمو سوراخ میکنن همه جا هم تحقیق کردم جوابی برای این درد پیدا نکردم لطفا جواب بدید⛏
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
سلام.خسته نباشید،شب ها از ساعت 8 شب تا موقع ای که میخوابم،گیجگا و رگ های پشت سر کنار گوشم که تمامی رگ های آن بالا آمده،ای مدتم بیمارستان ها کرونایی زیادی وجود دارد و نمیشه برم بیمارستان یه راهنمایی کنید،باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
3
سلام من چند روز گردنم با سرم درد میکرد بعد درد گردنم کم شد الان کاسه سرم می سوزه وانگار صدای طو فان تو سرم است هر کس دلیلش را می دونه خواهش می کنم بگه
Ss
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
1
سلام.من چهارسال پیش سرزایمان آخرین فرزندم سردرد وحشتناکی سراغم اومد..از اون موقع هر چند روز این قضیه تکرار میشه.هرموقع این درد میاد سراغم نیم کره ی سرم فلج میشه.درد از پشت گردنم شروع میشه.از گوشم.چشمم.حتی فک صورتم گرفته تاپوست سرم..فقط نصف سرم ها....چند روزم طول میشکه تا خوب بشه هیچ مسکنی هم تاثیر نداره..لطفا بگین چیکارکنم؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
1
0
سلام منم دو طرف سرم خیلی درد میکنه وسط شونهام هم خیلی میسوزه مال چیه
راهول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
من مدتیه ک سمت چپ سرم نزدیک ب پشت سرم موقع عصبانیت دردعجیبی میگیره طوری ک سعی شونه چپمم درگیرمیونه ..اصن یهوسرم خشک میشه وگردنم ..ی حالتی مث سکته میادسراغم ..زود خودمو ازتنش دورمیکنم ازترسم ..گرفتاری زندگیمو استرس زیاددارم ..بیش ازحد..خواهشاخواهشاراهنماییم کنید ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
با سلام و وقت بخیر
اصولا برای انواع سردردها باید به کدام متخصص مراجع کنیم، لطفا جداگانه بفرمائید.
-جلوی سر و پیشانی
-بالای سر
-سمت چپ یا راست
-.....

سپاسگزارم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
1
2
خیلی
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
بیشتر سردرد ها نگران کننده نیست مگر اینکه صبح ها همرا با حالت تهوع باشه
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
سلام من امروز یه مشت خورد به کنار ابروم و درد می‌کنه میشه بگید خوب میشه یا نه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
سلام خسته نباشید. من 25 سالمه. معمولا هر 2، 3 هفته یک بار از پشت سر نزدیک گوشم یکی دو بار همون ناحیه مانند نبض دل دل میکنه و بعد تموم میشه اما الان 24 ساعته همون ناحیه همچین حالتی دارم و هنوز هم ادامه دارد مشکل خاصی میتونه باشه؟
علی ثاقب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
نزدیک به ده سال است که, صبح ها در یک ساعت مشخص , در قسمت پس سر ,به همراه وزوز سر سردرد ی , به سراغم می آید که, واقعا عذاب آور است . بعد از بیدار شدن ازخواب خوب میشود - ام -آر -آی مغز چیزی نشان نداده است .واقع ناراحتم لطفا اگر نظری دارید بفرنایید متشکرم
محمد عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام ببخشید من از دیروز پشت سرم سمت راست تیر میکشه انقد دردش زیاد میشه کسی راهنماییم کنه ک علتش چیه؟
razyeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
1
0
سلام من سه روز دندونم عصب کشی کردم دندون سمت چپ وسرم انگار ضربه خورده سمت چپ خیلی شدید درد میکنه علتش همین دندونمه یا مشکل دیگه ی هست؟
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سلام. من ۱۷ سالمه و حدود چند هفته ای هست ناحیه چپ سرم بعضی اوقات تیر میکشه و وقتی به گوشی خیره میشم احساس سرگیجه میگیرم و در روز بعضی اوقات احساس میکنم سرم سنگینه و به جایی باید تکیه بدمش.مشکل جدی هست؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
منو چهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
سلام ببخشید چند روز هست که قسمت بالای سرم احساس میکنم که پوست سرم کشیده میشه و همینطور احساس میکنم که سرم کمی سنگینه البته یه چند ماهی هم هست که چشمام سوزش ، قرمزی و کمی هم عفونت داره ممکنه که به خاطر اون باشع خواهش میکنم که کمکم کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
سلام ؛ من مرد،مجرد و شاغل هستم . یک قسمت خیلی محدود از سرم(سمت راست بالای گوش و نزدیک به پایان رویش موی سر) تقریبا باندازه ی ته یک لیوان درد میکند و بیشتر درد روی یک نقطه به اندازه یک سکه است و وقتی با انگشت فشارش میدم و یا آب دهانم رو قورت میدم درد میگیره.من تحت درمان برای ریزش موی سکه ای ام. ممکنه تزریق اشتباه باعث این درد شده باشه.یا ضربه های شدید به سر؟ ضمنا بعد از آخرین تزریق کورتون برای درمان ریزش مو > ابتدا محل تزریق،سپس سمت چپ سر،بعد پشت سر،بعد از آن قلب و بعد کلیه هام و بعدش معده م و کتفم و مفاصلم و حالا بعد از تحمل این همه درد؛3روز درد شدید روده هام و معده و حالا هم تا الان 4روز درد در ناحیه سمت راستم که در فوق مشروح ذکر شده.لطفا کسانی که اطلاعات و راهنمایی دارن کمک کنند.!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
همچنین یادم رفت بگم که سابقه سینوزیت دارم و با یه مقدار سر گیجه همراهه. و بایدیه مورد دیگه به اون دردها اضافه کنم: درد شدید همراه یمقدار رویش جزئی از دندان عقلم.لطفا اگه کسی چیزی میدونه یا دکتری میشناسه بگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
من اومدم تجربه یکی از اطرافیانمو بذارم در اختیارتون. ایشون تو بچگی پرده گوشش پاره میشه و بهش اهمیت نداده تو18 سالگی سردردش شروع میشه تموم روشای سنتیو امتحان میکنه ولی فایده ای نداره. تو سی سالگی دردش بیشتر میشه میره پیش دکترای مختلف هرکسی یچیزی میگه از قند و فشار خون بگیر تا سینوزیت و میگرن و تومور. تا اینکه یه دکتر بهشون میگن که شما خیلی قبلتر پرده گوشت پاره شده بهش اهمیتی ندادی گوشت عفونت کرده الان کل جمجت با عفونت درگیر شده با عمل جمجمشو تراشیدن و الان خداروشکر خوبن. اگه شمام همچین مشکلی دارین بهش بی اعتنا نباشین تا خدای نکرده همچین مشکلی براتون پیش نیاد
امین
|
United States of America
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
سلام من دیشب فشارخونم بالا رفت و به ۱۵ رسید و سردرد داشتم از فردا وقتی سرمو تکون می دن یا از روی زمین بلند میشم احساس می کنم رگ جای گیچ گاهم کنار چشمم درد میگیره و وسط سرم هم درد میگیره میشه راهنمایی کنین برای چی هست من دارو های فشارخونمو قطع کرده بودم و از دیروز شروع به مصرف کردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
0
سلام من این یه هفته که بالای گوشم تقریبا شقیقه هام تیر می‌کشه انگار یکی رگمو می‌کشه بعداز15ثانیه خوب میشه دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدین
javad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
1
سلام وقت بخیر من الان چهار روزه وسط سرم یزره به سمت راست اندازه یک بند انگشت خیلی تیر میشه درد خیلی شدیدیه اصلا قطع نمیشه جوری که به موهام هم دست میزنم تیر می‌کشه شدید کسی می دونه از چیه.؟
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
من بالای سرم سمت راست مثل زنگ ساعت میزنه دست زدنی هم درد میکنه سرمم تکون میدم درد میکنه
Zh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
2
من وقتی راه میرم سرم درد می کنه البته قسمت سمت راست سرم وقتی راه میرم بالا و پایین می کنه انگار البته تقریبا
ایا دلیلش چیه ؟؟
لطفا جواب بدید
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
سلام من حدود یکساله سرم بشدت دردمیکنه گوشامم بدجور دردمیکرد گفتم شاید درد گوشامه که اینطورمیکنه ولی رفتم دکتر نوارگوش گرفت گفت مشکل از گوشات نیست پیشونیم گونه هام همه جای سرم دردمیکرد بهم قرص سینوزیت و میگرن داده ولی بازم خوب نمیشه موقعی که سرمو خم میکنم درس بخونم شدیدترمیشه ولی چشام دردنمیکنه برا کنکورمیخونم اصلا نمتونم بااین وضع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
سلام من ازنقطه گیج گاهی رگ زده بیرون خطرناکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
سلام من ازنقطه گیج گاهی رگ زده بیرون خطرناکه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
سلام من با اینکه ۱۵ سالمه ولی بعضی وقتا وقتی از جام بلند میشم سردرد و سرگیجه میگیرم. علتش چیه؟
اف.جی.اچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید
من شونزده سالمه و دو هفتس ک سردرد های شدید گرفتم طوریه ک تمام مدت درد میکنه و یهو تیر میکشه و ب تمام سرم فشار وارد میکنه دکتر عمومی رفتیم گفتن استرس و حرص و جوش میتونه باشع قرص ضد افسردگی و اضطراب داد با چند تا ازمایش ک نمیدونم چیه
صبح درد بیشتری دارم و یه سمت از بدنم گِز گِز میکنه و بی حس میشه موقعی ک عطسه میکنم تیر میکشه ‌خیلی عجیب درد میکنه قبلا هم سابقه درد داشتم ک با یه مسکن مثل استامینو فون خوب شد
اگ کسی میتونه کمک کنه لطفن بگه
مهدی
|
Iraq
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
سلام
از دیروز سمت راست سرم دقیقا بالای گوش به اندازه یه سکه درد شدید دارم به طوری که چند ثانیه درد شدید میشه چند ثانیه کاملا از بین میره
ممنون میشم راهنمایی کنین
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
1
1
من دوسال پیش کل سرم درد میگرفت ازنور وصدا بدم میومد رفتم دکتر گوش وحلق و بینی عکس از سرم خواستن انجام دادم هیچ موردی نبود تشخیص دادن افسردگی دارم ولی قرص هایی که خوردم خوب نشدم دیگه قرصم نخوردم تا اینکه خودم حال خودمو خوب کردم رفتم شوک خوب بابه دست اورد گواهینامه ماشین خریدم دیگه یادم رفت سر درد داشتم
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
2
من حدود ۲ماهه سردر دارم ۱دقیقه اروم نشده بیشتر در قسمت سمت چپ و بالی گوش است در نقطع بالای سرم ک دس میزارم درد میگیرع روبالشت ک سرمو میزارم هم درد داره مشکل چیه کسی میدونه
مصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
سلام من حدودسه ماه بکوب سرم دردمکنه فقط گاهی دردش کم وزیادمیشه صبح هاهم دردش بیشتره گلوم میسوزه یهوگوشموانگارمارنیش زده مشکل ازچیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
3
سلام
سه روزه که سرم از سمت راست روی شقیقه ام تیر میکشه سرمم یکمی گیج میره
ممکنه بخاطر این باشه که خیلی به یه سری اتفاق های مختلف فکر میکنم.
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
0
سلام دیشب یهو پشت سرم درد کرد و دو طرف و پیشانی بعد کم کم احساس ضعف و خستگی کردم تا الانم که خوب نشدم
سلام من یه سو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
1
سلام من یه سوال داشتم، من الان بیست روزه که طرف چپ سرم مخصوصا یه نقطه اش شدید درد میکنه و دردش به گردن و صورتم میزنه اصلا یه لحضه هم آروم نمیشه همیشه جز جز میکنه دکتر هم رفتم فعلا تشخیصی ندادند ام آر ای نوشتند
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
3
سلام
من چند روز سر درد بدی دارم سرمو تکون میدم انگار ی چیزی تو سرم جاب جا میشه
هرچی دارو خوردم دکتر رفتم خوب نشدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
1
1
سلام
من دیروز تا حالا کمی بالای گوش سمت چپم خیلی درد میکنه یعنی یه رگ یه جوری میزنه که انگار میخواد بترکه خیلی اذیت میشم لطفا راهنماییم کنید
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
1
باسلام من 25ساله ام چن مدت قسمت چپ سر درد میکنه انگار ی چیز تو سرم و تیر میکشه ونبض میزنه البته دکتر رفتم از قبل گفتن سینوزیت دارید ولی چن مدت قبل یه ضربه ب سرم خورد الان دردش تشدید شده نمیدونم فقط سینوزیت یا مشکل سردردم بخاطر اون ضربه ب سرم وارد شده الان کنکور دارم نمیتونم بخونم درس ک میخونم یا بعد از بیدارشدن از خواب تشدید میشه .وکلا بی حال هستم.البته کلا از نظر جسمانی بدنم ضعیف ممنون میشم راهنمایی کنید بعد اون ضربه خیلی میترسم .
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
2
باسلام من 25ساله ام چن مدت قسمت چپ سر درد میکنه انگار ی چیز تو سرم و تیر میکشه ونبض میزنه البته دکتر رفتم از قبل گفتن سینوزیت دارید ولی چن مدت قبل یه ضربه ب سرم خورد الان دردش تشدید شده نمیدونم فقط سینوزیت یا مشکل سردردم بخاطر اون ضربه ب سرم وارد شده الان کنکور دارم نمیتونم بخونم درس ک میخونم یا بعد از بیدارشدن از خواب تشدید میشه .وکلا بی حال هستم.البته کلا از نظر جسمانی بدنم ضعیف ممنون میشم راهنمایی کنید بعد اون ضربه خیلی میترسم .
زهرا مسعودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
3
من قسمت گیجگاهی سمت راست خیلی درد میکنه چهار یاپنج روز مرتب تیر میکشه اصلا از دردش نمیتونم بخوابم قرص میخورم یکی دوساعت خوب میشه ودوباره شروع میشه انگار مغزم تو دهنم حتی صحبت میکنم سمت راست گیجگاهی سرم درد میکنه لطفا برای درمانش راهنمایی کنید با تشکر درضمن اینم بگم تنش عصبی دارم وقتی داد میزنم بدتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
2
9
سلام روز بخیر
من بصورت نقطه ای دایره ای قسمت سمت چپ سرم درد میاد ، علتش چه چیزی میتونه باشه و راه درمانی هم آیا داره؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین