کد خبر: ۵۱۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

عیادت وزیر بهداشت از پزشک مضروب در بیمارستان + عکس

عیادت وزیر بهداشت از پزشک اورژانس بیمارستان فارابی اصفهان که به علت ضرب و شتم توسط اطرافیان بیمار، دچار مصدومیت شدید شد.
آفتاب‌‌نیوز : حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر خود به استان اصفهان، از پزشک اورژانس بیمارستان فارابی اصفهان که به علت ضرب و شتم توسط اطرافیان بیمار، دچار مصدومیت شدید شد، عیادت کرد.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از فارس، وزیربهداشت در این دیدار جویای روند درمان این پزشک شد و در جریان اقدامات انجام شده برای بهبود وی قرار گرفت.

یک خانم ۶۵ ساله از استان‌ خوزستان در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود که پس از شک به آمبولی ریه به بخش داخلی این بیمارستان منتقل شد که نهایتاً پس از انجام همه اقدامات لازم دچار ایست قلبی و پس از چندین بار احیا جان خود را از دست می‌دهد، این بیمار دارای ۱۱ فرزند بوده که فرزندان پس از مطلع شدن فوت مادر خود به پرستار، سوپروایزر و پزشک بیمارستان حمله کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به استیشن پرستاری و تجهیزات پزشکی خسارت‌ ۱۰۰ میلیون تومانی وارد کرده‌اند.

عیادت وزیر بهداشت از پزشک مضروب در بیمارستان + عکس

عیادت وزیر بهداشت از پزشک مضروب در بیمارستان + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
3
5
سلام
وزیر محتر م بهداشت این کارتان پسنده است
ولی جنابعالی با پول بیت المال بیمارستانها را تجهیز میکنید
ومتاسفانه درامد بیمارستانها را بین شاغلین بیمارستان توزیع مینماید که از نظر شرعی مشکل دارد باید به خزانه دولت برگردانید وبرا ی ملت خرج شود نه شخص وگروه خاصی
مدیون ملت عزیز ت هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
1
یکی دیگر بخیه کشی می کند همکارش درجای دیگر ضربه می خورد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین