کد خبر: ۵۱۰۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

اولین اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور

چیزهای بسیار زیادی در دنیا هست که هنوز اختراع نشده‌ و دنیا همچنان منتظر اتفاق‌های جدیدی است که زندگی و کار در آینده را بهتر کند. این کارآفرینان هستند که دنیای هیجان انگیز محصولات و خدمات آینده را خلق می‌کنند و مدیرانی که قادرند «علم» کنترل و نظارت را با «هنر» سازماندهی و رهبری چنان استادانه درهم بیامیزند که نتیجه آن منجر به پیشرفت خود شخص، سازمان مطبوع و در نهایت کشور شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دنیا همچنان منتظر اتفاق‌های جدیدی است که موجب بهتر شدن زندگی و کار در آینده می شود. این کارآفرینان هستند که دنیای هیجان انگیز محصولات و خدمات آینده را خلق می‌کنند و مدیرانی که قادرند «علم» کنترل و نظارت را با «هنر» سازماندهی و رهبری چنان استادانه درهم بیامیزند که نتیجه آن منجر به پیشرفت شخصی، سازمان مطبوع و در نهایت کشور شود. مجله جهانی کسب‌و‌کار« هاروارد » با اشاره به سه موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار در عملکرد مدیران موفق، تأکید و توصیه زیادی بر روی «شبکه‌سازی» و ایجاد زنجیره‌ای هدفمند از روابط دارد. به غیر از گسترش ارتباطات دو موضوع دیگر - موفقیت مدیران - یعنی «اعتمادسازی» و «کار تیمی» در نوع خود تابعی از  روابط محسوب می‌شوند که مشخصا یک مدیر و کارآفرین باید به دنبال گسترش حرفه‌ای آنها باشد.

 اولین «اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی» فرصت بسیار مناسبی است تا علاوه بر حضور در جمع موفق‌ترین‌ و بهترین چهرهای عرصه «مدیریت» و «کارآفرینی» سرعت بالارفتن از پله‌های رشد و پیشرفت را چند برابر کنید. شرکت در بسیاری از رویدادهای ملی برای عموم علاقه‌مندان ممکن نیست اما این بار مجموعه‌ای با بیش از 10 نهاد ملی، سازمان و شرکت معتبر هم‌داستان شدند تا علاوه بر دعوت از بهترین‌های مدیریت و کارآفرینی امکان حضور علاقه‌مندان را با هدف استفاده از تجربیات و ارتباط مستقیم با مدیران موفق فراهم کنند. در  این رویداد یک‌روزه علاوه بر تقدیر و بزرگداشت مدیران و کارآفرینان برتر کشور، در مورد 5 الگوی موفقیت مدیریت در کشور، در کنار نشست حقوقی کارآفرینان ارائه و سخنرانی انجام خواهد شد. 

مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سه‌شنبه 15 اسفندماه 1396 میزبان برگزاری اولین «اجلاس ملی چهرهای ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور» است. هم‌آورد ارزشمندی که با تأیید، تأکید و حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن روابط عمومی ایران، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و غیره در طول یک روز از ساعت 8 الی 17 برگزار خواهد شد. 

سخنرانان این رویداد: 
پرفسور کریم زارع: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران 
دکتر عبدالله جاسبی: عضو هیأت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی
دکتر فاطمه داداشیان:رئیس هیأت مدیره انجمن فناوری های بومی ایران دانشگاه شریف، عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر
دکتر ایرج سلطانی: مدیر گروه کارشناسی ارشد مدیریت صـنعتی دانشـگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد  
آقای دکتر علی دیواندری:  دکتری مدیریت استراتژیک
دکتر مسعود اعتمادیان: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و بنیان گذار بیمارستان های محب
پرفسور متین خبره: استاد تمام دانشگاه چارلمز سوئد
پرفسور داریوش فرهود :پژوهشگر حوزه ژنتیک، روان‌شناسی، انسان‌شناسی و اخلاق 
دکتر سید مرتضی موسویان: ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 
دکتر رفعت بیات: نماینده حوزه انتخابیه زنجان و طارم در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی
مهندس ژوبین علاقبند: مدیر عامل شرکت ایده گزین روماک  
 دکتر سپهر تاروردیان :مدیر مجموعه همایش فرازان  

 دکتر میثم شکری‌ساز :مدیر هلدینگ آموزش مجازی پارس پندار نهاد  و مدیر برتر فناوری اطلاعات سال 1396
خواهند بود.

برگزاری و تداوم این رویداد ارزشمند در سالهای آتی، مانند اجلاس چهره‌های ماندگار عرصه هنر و رسانه، می‌تواند علاوه و تشویق و حمایت کارآفرینان و مدیران با تجربه،  نقطه اتکاء، تعامل و پشرفت جوانانی باشد که هیجان کارآفرینی و درایت مدیریت را برای مسیر آینده خود انتخاب کرده‌اند. حضور در این رویداد علاوه بر گسترش این تداوم  به عنوان یک پیشینه ارزشمند کاری می‌تواند برای کسانی باشد که علاقه‌مندند امروز با آینده خود مواجه شوند.منتظر شما هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین