کد خبر: ۵۱۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

بازگشت دو کودک ربوده شده ایرانی پس از دوماه از کشور افغانستان/ عکس بچه ها

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از آزادی دو کودک ربوده شده با تلاش ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی و با همکاری معتمدان محلی ایران و افغانستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مهدی پنجعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت:پس از اعلام گزارشی مبنی بر ربوده شدن دختر و پسر خردسال یک خانواده توسط چند فرد ناشناس به دلیل اختلافات مالی در دیماه سال جاری، برای بررسی این موضوع یک تیم ویژه از کاراگاهان پلیس Police اگاهی تشکیل شد.

بازگشت دو کودک ربوده شده ایرانی پس از دوماه از کشور افغانستان/ عکس بچه ها
وی افزود:با انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی و تلاش شبانه روزی آدم ربایان شناسایی و با رد زنی دقیق مشخص شد که این دو کودک به یکی از شهر‌های مرزی افغانستان منتقل شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی با هدف بازگشت این کودکان به آغوش خانواده، با همکاری سران طوایف و مذاکره با ریش سفیدان محلی و سران طوایف کشور افغانستان، اقدامات خود را به صورت کاملا حرفه‌ای و محرمانه برای ردیابی دقیق آدم ربایان و شناسایی محل اختفا کودکان ادامه دادند.

وی عنوان داشت:پس از دو ماه تلاش شبانه روزی این دو کودک با سلامت کامل به آغوش گرم خانواده بازگشته و تلاش برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی فهرج افزود:پلیس به عنوان یک نیروی متخصص و بین المللی برای امنیت و آسایش مردم از هر کوششی دریغ نمی‌کند و خوشبختانه امروز نیز مردم خدمتگزاران خود را در نیروی انتظامی بیش از پیش قبول داشته و حمایت می‌کنند.

رکنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین