کد خبر: ۵۱۱۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده/ چرا وزرای ربیعی و آخوندی عذرخواهی نکردند؟

محمدرضا رضایی با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح آخوندی، گفت: این طرح به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شده و در اولین نشست کمیسیون در هفته آتی به آن رسیدگی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
خانه ملت به نقل از رییس کمیسیون عمران مجلس،نوشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی روند جستجوی بقایای اجساد و جعبه سیاه ATR72 به کندی پیش می رود.

محمدرضا رضایی  با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح آخوندی، گفت: این طرح به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شده و در اولین نشست کمیسیون در هفته آتی به آن رسیدگی می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص نتیجه استیضاح آخوندی به نظرات نمایندگان و اقناع آن ها از توضیحات وزیر مرتبط است، افزود: اکنون فضای مجلس از عملکرد وزاری راه و شهرسازی و تعاون، کار و اجتماعی راضی نیست اما باز هم باید در نشست کمیسیون نظرات بررسی شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه عدم عذرخواهی وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و اجتماعی از مردم در پی سوانح اخیر بر روند استیضاح آن ها تاثیر می گذارد.

آخرین وضعیت هواپیمای ATR72

وی با اشاره به آخرین خبرها در خصوص هواپیمای ATR72، گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی روند جستجوی بقایای اجساد به کندی پیش می رود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری شناسایی محدوده سقوط هواپیما و بقایای اجساد، گفت: اکنون جعبه سیاه نیز نقطه یابی شده اما به علت شرایط جوی کوهنوردان و سایر نیروها هنوز موفق به پیدا کردن آن نشده اند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تصمیم گیری و اظهارنظر در خصوص علت سقوط هواپیمای تهران- یاسوج باید به پس از پیدا کردن جعبه سیاه موکول شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
سنگين باش ، احترام خودت را نگه دار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین