کد خبر: ۵۱۱۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

باز شدن یک نامه مشکوک در پایگاه ارتش آمریکا حال ۱۱ نفر را بد کرد

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، باز کردن یک نامه حاوی ماده‌ای مشکوک در یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا از سوی نیروهای مستقر در این پایگاه موجب بد شدن حال ۱۱ نفر شد و سه تن از آنها در بیمارستان بستری شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
گزارش شده که سه نفر در داخل پایگاه نظامی مشترک "فورت مه‌یر-هندرسون هال" در آرلینگتون واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا بعد از آنکه پاکت نامه‌ای حاوی یک ماده ناشناس را باز کردند حالشان بد شده و در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس،  طبق اعلام آتش نشانی آرلینگتون، بعد از باز شدن این نامه مجموعا ۱۱ نفر حالشان بد شد و سه نفری هم که در بیمارستان بستری شدند در حال حاضر وضعیت با ثباتی دارند.

هنوز مشخص نشده که این پاکت نامه که ابتدا از سوی این افراد در ساختمان اداری پایگاه باز شد، حاوی چه ماده‌ای بوده است. یگان تفنگداران دریایی آمریکا تایید کرد که مقام‌های پایگاه در حال همکاری با تیمهای مراقبت ویژه، اف.بی.آی و واحد تحقیقات جنایی نیروی دریایی(NCIS)  در ارتباط با این اتفاق هستند و ساختمانی که نامه در آن باز شده توسط دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پاکسازی شده است.

این یگان در حساب توئیتر خود نوشت، اف.بی.آی و NCIS در حال پیشبرد یک تحقیقات مشترک درباره این حادثه هستند.

شبکه ای.بی.سی نیوز آمریکا گزارش کرد که این نامه برای بررسی به آکادمی اف.بی.آی در کوانتیکو واقع در ایالت ویرجینیا فرستاده خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین