کد خبر: ۵۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان ازساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت6 صبح روز شنبه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ روز (چهارشنبه) ۹ اسفندماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند ماه از محور‌های "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج - چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه تریلر‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز (چهارشنبه) ۹ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ اسفند ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره 110 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین