کد خبر: ۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۵ - ۰۰:۳۶

مؤتلفه در دیدار با آيت‌الله یزدی چه گفت؟

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود:‌ ریاست جلسه یعنی آیت‌الله یزدی توضیح دادند که حضور نیافتن جامعه مدرسین در انتخابات شوراها به معنای عدم ارائه لیست مستقل است اما این امر به معنای عدم شرکت یا روشن نکردن مصادیق و معیارها نیست.

غروی ادامه داد: تا کنون هم رویه این بوده که جامعه مدرسین معیارهای انتخاب اصلح را روشن می‌کرد بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

سخنگوی جامعه مدرسین درباره این مسأله که «جامعه مدرسین حزب مؤتلفه اسلامی را تا چه میزان به مصادیق اصولگرایی نزدیک می‌بیند؟» اظهار داشت:‌ «تلقی اعضای جامعه این است که به علت سوابق طولانی مبارزاتی اعضای حزب مؤتلفه و همراهی رهبران این تشکل از ابتدای نهضت با حضرت امام و وفاداری ایشان به امام و روحانیت، جایگاه خاصی را برای این تشکیلات قائل هستند».

وی با تمجید ویژه از شخصیت «حبیب‌الله عسگراولادی» گفت:‌ «اعضای جامعه مدرسین موقعیت خاصی را برای مؤتلفه اسلامی و به خصوص رهبران با سابقه آن قائل هستند».

غروی همچنین درباره بخشنامه اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به ادارات دولتی برای تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امیدوارم این بار در این رابطه خوب و مناسب عمل شود.

سخنگوی جامعه مدرسین تصریح کرد: «به هر حال بنا بود که این امر از خانواده دولت شروع شود، انشاءالله این بار هماهنگ عمل شود تا زمینه مناسبی برای جامعه فراهم شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین