کد خبر: ۵۱۱۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

جزئیات دیدار پادشاه سعودی و سعد حریری

مدیر مرکز پژوهش سیاسی و استراتژیک در ریاض اعلام کرد که پرونده انتخابات پارلمانی لبنان و ثبات این کشور در راس پرونده‌های بررسی شده در دیدار سعد حریری و سلمان بن عبدالعزیز قرار داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
انور عشقی، مدیر مرکز پژوهش های سیاسی و استراتژیک در ریاض با بیان این مطلب، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: در دیدار میان سعد حریری، نخست وزیر لبنان و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به بررسی پرونده انتخابات پارلمانی لبنان و ثبات این کشور پرداخته شد.

انور عشقی گفت: عربستان خواهان این است که حزب الله بیشترین سهم را در انتخابات پارلمانی نداشته باشد.

از سوی دیگر، سالم زهران، یکی از مقامات رسانه‌ای در لبنان گفت: رابطه میان حریری و حزب الله از این سفر تاثیر نخواهد پذیرفت. حزب‌الله شریک اساسی در دولت لبنان است که خود سعد حریری نیز پیش‌تر این مساله را مطرح کرده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از رای الیوم، پیشتر نزار العلولا، فرستاده سلمان بن عبدالعزیز با سعد حریری دیدار کرد و از وی برای سفر به عربستان دعوت به عمل آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اگه سعدحیری یکماه هم پیش محمدبن سلمان بماند حزب‌اله کوچکترین احمیتی نمیدهد حزب‌اله برای حضور در دولت لبنان نیاز به تبلغ و هزینه برای افال و خید رای ندارد عشق به حزب‌اله در لبنان به آرمان مردم لبنان تبدیل شده و تمام پیروان مذهب‌های مختلف از شیعه وسنی و مسیحی عشق به حزب‌اله می‌ورزند و حزب‌اله را منشاء غرور ملی و احترام و عزت عرب و لبنان میدانند وقطعا همین ملت طبق سنوات گذشته بیشترین رای را به نمایندگان حزب‌اله میدهند و این را تمام سیاسیون لبنان و جهان میدانند که حضور حزب‌اله منشاء خیر و برکت و اقتدار ملت و لبنان هستند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
چرابرخی از انسان دنیای زودگذرراسرای همیشگی خودمیدانندوبرای ابقای حیات خوددست به همه جنایات میزنند؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین