کد خبر: ۵۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

افتخاری: به جای پرسپولیس، ما جشن گرفتیم/ نخواستیم مزاحم اینفانتینو شویم

مدیرعامل استقلال درباره بهم زدن جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: ما امروز به جای آن‌ها جشن گرفتیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضا افتخاری بعد از پیروزی استقلال در داربی پایتخت گفت: استرس بازی کیفیت آن را پایین آورد. سرمربی تیم تدبیر کرد و دنبال این بود سه امتیاز را واگذار نکند. توانست بازی را مدیریت کرده و نتیجه را از آن خودش کند. من از هواداران تشکر می‌کنم که تحمل کردند تا تیم نتیجه بگیرد.

مدیرعامل استقلال درباره بهم زدن جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: به جای پرسپولیس امروز ما جشن گرفتیم.

او درباره اینکه گفته بود می‌خواهد با رئیس فیفا صحبت کند گفت: امروز نخواستیم مزاحم اینفانتینو شویم. به هر حال در جام جهانی فوتسال در کنار او بودیم و دیدیم که ایران خیلی دوست دارد. از اینکه ما سوم جهان شدیم خیلی خوشحال بود. حضور او در ایران به نفع فوتبال ما خواهد بود. اما متاسفانه تماشاگران دو سه تا مشکل ایجاد کردند. این همه جمعیت از ۸ صبح حضور پیدا کردند که اتفاق خوبی است. امیدوارم هواداران همیشه شاد از استادیوم خارج شوند.

افتخاری درباره جدایی برخی بازیکنان استقلال توضیح داد: اصلا به این فکر نمی‌کنیم که بازیکنی جدا شود. ما به دنبال تقویت تیم هستیم تا از این هم بهتر شود. با شفر صحبت کردم تا بازیکنان ایرانی لیگ خودمان را تحت نظر داشته و به ما اعلام کند تا قبل از اتمام قرارداد با آن‌ها به توافق برسیم. سیاست ما این است که حتی‌الامکان از بازیکن ایرانی استفاده کنیم. الان هم که بازیکن خارجی داریم، مجبور شدیم.

او درباره پیشنهاد تیم عربستانی به شفر گفت: مربی‌های حرفه‌ای همیشه از این پیشنهادها دارند. این استقبالی که امروز از شفر در استادیوم شد، بعید می‌دانم بخواهد تیم دیگری برود. او همیشه هم از ایران تعریف می‌کند.  ما هم علاقه‌مند به تمدید قرارداد هستیم. اگر نبودیم که او را به ایران نمی‌آوردیم. شفر کمک زیادی برای رهایی از بحران کرده و امیدوارم در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت پادوانی تصریح کرد: شرایط او در روز جراحی ما را نگران کرد. اما بعد از جراحی علائمی مشاهده شد که نشان می‌دهد در پایش MS دارد. روز بعد از عمل، دستش هم تکان نمی‌خورد اما در ادامه بهتر شد تا امیدوار شویم.

افتخاری درباره رد شدن دو بازیکن خارجی در تست‌های پزشکی و حضورشان در سری آ ایتالیا گفت: این بازیکنان در ایفمارک تست پزشکی داده بودند. درباره رفتن به سری آ نیز ممکن است اخبار درستی نباشد. یکی از آن‌ها اضافه وزن داشت و دیگری هم از زانو و مچ پا مصدوم بود. بویان در تست باشگاه و ایفمارک قبول شد. به من گفتند او از بارفیکس افتاده اما از خودش که پرسیدم گفت چیزی نبوده است. شفر به او گفته روی تردمیل کار کن اما به دلیل زیاد بودن سرعت تردمیل، کنترلش را از دست می‌دهد و مچ پایش آسیب می بیند. شفر امروز احتیاط کرد و او را در ترکیب قرار نداد اما از بازی بعدی بازخواهد گشت.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل استقلال همچنین از اعطای پاداش به آبی‌پوشان بابت برد داربی خبر داد و افزود: همین دیشب هم بابت برد الهلال پاداش دادیم. پاداش داربی را هم در امارات به آن‌ها خواهیم داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین