کد خبر: ۵۱۱۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

قلعه‌نویی قهرمانی پرسپولیس را 2 هفته عقب انداخت

ذوب آهن با تساوی مقابل پارس جم مانع از جشن قهرمانی پرسپولیس شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالیکه پرسپولیسی‌ها در تدارک جشن قهرمانی خود در دربی پایتخت بودند، شکست مقابل استقلال و یک امتیازی که ذوب‌آهن از پارس جم گرفت این جشن را به تاخیر انداخت تا احتمالا در بازی با سایپا قهرمانی سرخپوشان مسجل شود.

این دومین هفته‌ای است که ذوب‌آهن قهرمانی پرسپولیس را به تاخیر انداخته است و هفته گذشته در حالیکه شکست این تیم مقابل پدیده می‌توانست سرخپوشان را 6 هفته زودتر به عنوان قهرمانی برساند، شاگردان قلعه‌نویی به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کردند.

جشن قهرمانی سرخپوشان در هفته گذشته نیاز به نتایج دلخواه این تیم در 5 بازی بود که در 4 دیدار این نتایج بدست آمد و تنها ذوب‌آهن بود که مطابق میل پرسپولیس نتیجه نگرفت.

این اتفاق با تساوی بدون گل مقابل پارس جم یک بار دیگر رخ داد تا قلعه‌نویی و شاگردانش جشن قهرمانی سرخپوشان را از هفته بیست و چهارم به هفته بیست و ششم موکول کرده است.

البته این احتمال وجود دارد که شکست سرخپوشان مقابل سایپا و پیروزی ذوب‌آهن برابر تراکتورسازی بازهم جشن سرخپوشان را عقب بیاندازد.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
بهترین کار را امیر قلعه نویی کرد که مانع دوم شدن استقلالیها شد انشااله قلعه نویی با شکست دادن تراکتور سازی مقام دوم لیگ را بدست میاورد قلعه نویی انسان پاکدامنی وانسان شریفی است وبه صد تا شفر واستقلالیهای تهران ارزش دارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین