کد خبر: ۵۱۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

فرمانده کل سپاه: بخاطر برخی کم‌کاری‌ها باید شرم کنیم/ مجاهدان یک روز در قدس شریف نماز می‌خوانند

سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که برای اولین بار رخ داده از این نصرت های الهی است. به یاری خداوند متعال همه کسانی که در حال مجاهدت و یاری دین خدا هستند یک روز در قدس شریف نماز می خوانند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج که صبح امروز در سالن پنج آذر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، گفت: بسیج بخشی از جامعه است که عمل به قرآن و عمل به دستورات الهی درباره آن صدق می کند.

اهم اظهارات سردار جعفری به شرح زیر است:

*بسیج امت اسلامی است که احیای قرآن و عمل به آن را داشته و تلاش و همت بسیج در عرصه های مختلف دفاعی- امنیتی، جنگ های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با دشمن و استکبار پیداست. حضور و هدف بسیج یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

* توجه به دستورات قرآن را موجب توفیقات بیشتر برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان است، دستگاه تبلیغاتی دشمنان به صورت گسترده به مقابله با انقلاب و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای آن پرداخته است؛ اما توفیقات انقلاب در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی و عملکرد جمهوری اسلامی در منطقه قابل کتمان نیست. جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی است، زیرا همه شاهد پیروزی های ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی هستند.

* ما در جنگ و سالهای بعد از آن شاهد نصرت الهی بوده و هستیم ، چه کسی باور می کرد که صدام به دست خود آمریکایی ها از بین برود و بعد از آن نظامی در کشور عراق شکل بگیرد که شیعه سهم واقعی خود را از حکومت داشته باشد. ما در سوریه، عراق و یمن شاهد نصرت های الهی هستیم. سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که برای اولین بار رخ داده از این نصرت های الهی است. به یاری خداوند متعال همه کسانی که در حال مجاهدت و یاری دین خدا هستند یک روز در قدس شریف نماز می خوانند.

* همه دستاوردهای جبهه مقاومت نتیجه بسیج مردم است. اطاعت از ولایت فقیه رمز محقق شدن آرمان های انقلاب اسلامی و پیاده شده فرامین اسلام است. برای اینکه جامعه ایران اسلامی در همه عرصه ها الگو باشد باید به قرآن توسل کرد و فرامین رهبر معظم انقلاب درباره توجه به قرآن را الگو قرار داد و آن را اجرا کرد .

*در عرصه دفاعی و امنیتی الگو های قرانی به خوبی انجام شده اما در عرصه اجتماعی و اقتصادی به خوبی فرامین الهی اجرا نشده است.باید شکر گزار نعمت های الهی بویژه نعمت ولایت فقیه باشیم. کشور دستاوردهای بسیاری دارد اما در برخی موارد باید شرم کنیم که کم کاری شده، باید برای رسید به وضع مطلوب تلاش بسیاری کنیم و رسیدن به آن تنها از راه فهم و عمل به قرآن ممکن است . هرچه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دارد و محبوبیتی که در میان طرفداران حق برای کشور ما به وجود آمده، مدیون خون شهدا است.

عصر ایران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین