کد خبر: ۵۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
نتایج رقابت های فوتبال در اروپا

پیروزی آلکمار با گلزنی جهانبخش /برد لیورپول و یوونتوس

آلکمار در شب گلزنی علیرضا جهانبخش با نتیجه 2 بر یک اکسلسیور را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در دومین بازی از هفته بیست و ششم لیگ اردیویسه هلند تیم آلکمار از ساعت 21 امشب مهمان اکسلسیور رده یازدهمی بود. آلکمار که در این بازی علیرضا جهانبخش را 90 دقیقه در اختیار داشت در نهایت به لطف درخشش مهاجم ملی پوش ایرانی خود 2 بر یک پیروز شد.

علیرضا جهانبخش که در این فصل عملکرد فوق العاده را به نمایش گذاشته است گل دوم تیمش را در دقیقه 44 به ثمر رساند تا با 12 گل زده و 8 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان این فصل آلکمار باشد.

گل اول این بازی نیز روی شوت پرقدرت جهانبخش و برخورد توپ به  پای تئو زوارتود، دروازه‌بان اکسلسیور رقم خورد.

آلکمار با این برد 56 امتیازی شد و پس از تیم‌های آیندهوون و آژاکس در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

لیورپول 2 - 0 نیوکاسل

از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نیز از ساعت 21 امشب لیورپول در آنفیلد میزبان نیوکاسل بود.شاگردان کلوپ در این بازی کار سختی را در پیش نداشتند و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

در دقیقه 40 روی پاس دیدنی چمبرلین برای صلاح، این بازیکن با ضربه دقیق دروازه نیوکاسل را باز کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آنفیلدی ها به پایان برسد.

نیمه دوم نیز برای لیورپول یک گل به همراه داشت و در قیقه 55 پاس عمقی فرمینو در محوطه به مانه رسید و او تحت فشار با ضربه ای تماشایی گل دوم لیورپول را به ثمر رساند. در ادامه نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود تا لیورپول با برتری 0-2 برابر نیوکاسل موقتا به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند.

لاتزیو 0 - 1 یوونتوس

همچنین در چارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا و در حساس ترین بازی، یوونتوس در زمین لاتزیو به میدان رفت.در این بازی که در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار شد،با گل قیقه 92 دیبالا به پیروزی دست یافت.

در دقایق پایانی و در شرایطی که لاتزیو برای رسیدن به گل جلو کشیده بود، این یوونتوس بود که به گل رسید،پائولو دیبالا در دقیقه 92 با نفوذ به محوطه و یک ضربه دیدنی گل برتری یووه را به ثمر رساند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه نصیب یوونتوس شود.

یوونتوس با این برد 68 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به ناپولی در رده دوم ایستاد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین