کد خبر: ۵۱۲۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

بیمه شخص ثالث/ راننده خوبی باشید، تخفیف بگیرید!

بیمه شخص ثالث بیمه ای اجباری برای همه کسانی است که از وسایل نقلیه استفاده می‌کنند، از جمله شما. تا در صورتی که در تصادفی مقصر حادثه بودید، خسارت‌های جانی و مالی که به دیگران وارد کردید توسط بیمه جبران شود. اما به نفع شماست که راننده ای با احتیاط باشید و تصادف نکنید. الان به شما می‌گوییم چرا...!
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت‌های بیمه برای تشویق مردم به بهتر رانندگی کردن و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای، تخفیف‌های عدم‌ خسارت را در بیمه شخص بیمه شخص ثالث/ راننده خوبی باشید، تخفیف بگیرید!ثالث و بیمه بدنه ارائه می‌کنند. به این صورت که اگر شما در مدت بیمه نامه دچار حادثه نشده و خسارتی نداشته باشید، شرکت بیمه وظیفه دارد از سال اول به بعد در زمان تمدید ‌بیمه‌نامه، به شما تخفیف بدهد. براساس قانون سال 96، تخفیف عدم خسارت در سال اول 10 درصد، در سال دوم 15 درصد و در سال چهارم 20 درصد است که از سال پنجم به بعد به این تخفیفات سالانه 10 درصد اضافه می‌شود و در سال هشتم به بعد 70 درصد تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. 

به گزارش سایت ازکیـ، به تازگی بعضی از شرکت‌های بیمه تغییراتی را در این زمینه ایجاد کرده اند. مثلا بازه زمانی تخفیفات از 8 به 15 سال افزایش پیدا کرده که این امر باعث افزایش نسبی حق بیمه‌های شخص ثالث خواهد شد. به خصوص برای افرادی که سال های تخفیف کمتری داشته اند.

این تخفیفاتی که گفته شد اعداد قابل توجهی هستند، آن هم برای بیمه شخص ثالث که بیمه نسبتاً گرانی به حساب می‌آید. اینطور نیست؟

پس ارزش آن را دارد که در رانندگی محتاط تر باشید و مجبور به استفاده از بیمه شخص ثالث خود نشوید. چون در این صورت همه تخفیفات قبلی شما از بین می‌رود.

نکته مهم دیگری هم وجود دارد، اگر شما قصد فروش ماشینتان را دارید، می‌توانید تا قبل از انقضای اعتبار بیمه‌نامه، تخفیف‌های عدم خسارت خود را به ماشین جدیدتان و یا به بستگان درجه اول منتقل کنید.

بیمه شخص ثالث، بیمه ای خودرو محور

در کشورهای اروپایی قیمت بیمه‌های اجباری، به قیمت خودرو، سن و سوابق بیمه‌ای راننده بستگی دارد. اما در ایران نرخ بیمه بر اساس سوابق بیمه ای خود ماشین تعیین می‌شود، نه راننده آن. البته طبق قانون بیمه شخص ثالث در سال‌های اخیر، اگر راننده‌ای سابقه تخلفات پر خطر داشته باشد و یا نمره منفی در سوابق گواهینامه‌اش ثبت شده باشد، باید مبلغ بیشتری برای بیمه خود بدهد. همچنین راننده‌های خوبی که از بیمه خود استفاده نکرده‌اند، می‌توانند تخفیف خود را به ماشین بعدی‌شان منتقل کنند.

این روش عادلانه تری است. چون در این صورت رانندگان قانونمند و کم خطر با رانندگان پر خطر تفاوت خواهند داشت. پس از این به بعد باید بیشتر مراقب رفتار خود در رانندگی باشید تا مجبور به استفاده از بیمه شخص ثالث خود نشوید.

کوپن را بکنیم یا نه؟!

در استفاده کردن از کوپن‌تان زیاد عجله نکنید. بر اساس قانون موجود، در صورت استفاده از کوپن‌های بیمه، تخفیف‌های قبلی خودرو از بین می‌رود. به همین دلیل بسیاری از افراد در تصادفات جزئی و کوچک از کوپن بیمه شخص ثالث ماشینشان استفاده نمی‌کنند و همان جا مبلغ خسارت را به ماشین مقابل پرداخت می‌کنند.

نکته عجیب این‌جاست که هرچه تعداد سال های بیشتری تخفیف بیمه داشته باشید، استفاده از کوپن‌تان بیشتر به ضرر شما تمام خواهد شد.

بیمه شخص ثالث/ راننده خوبی باشید، تخفیف بگیرید!

البته در آینده قرار است آیین نامه ای تصویب بشود که طبق آن اگر تخفیف چند ساله در بیمه نامه شخص ثالث‌تان دارید، با بروز یک تصادف همه آن را از دست ندهید و تخفیفات به شکل پلکانی کاهش پیدا کند.

اگر می‌خواهید بیمه شخص ثالث‌تان را به راحتی بخرید، اگر می خواهید با حفظ تخفیف های عدم خسارتی که دارید بیمه نامه خود را تمدید کنید و اگر می‌خواهید یک مشاور بیمه‌ای در کنارتان داشته باشید... به خواندن این مطلب ادامه دهید...

بیمه شخص ثالث را باید از کی خرید؟

علاوه بر تخفیفات عدم خسارت که توضیح داده شد،تخفیفات ویژه دیگری هم از طرف بعضی شرکت‌های بیمه برای بیمه شخص ثالث ارائه می‌شود که به صورت دوره ای و موقت هستند. اطلاع شما از همه شرایط بیمه شخص ثالث، قوانین آن، و شرکت های مختلف بیمه کاری سخت و زمان بر است که با توجه به مشغله‌هایی که امروزه همه ما با آن درگیر هستیم، به شکل حضوری انجام پذیر نیست. اینجاست که «ازکیـ» به کمک شما می‌آید.

شرکت «ازکیـ» با هدف ایجاد تغییر و تحول در صنعت بیمه ایجاد شده است تا شما بتوانید به سادگی و به صورت آنلاین بیمه خود را خریداری کنید.

یاشار ژاله دوست، بنیان‌گذار و مدیر عامل «ازکیـ» با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

برای خرید بیمه شخص ثالث به وب سایت azki.com مراجعه کنید و اطلاعات خودرویتان و سال‌های تخفیف آن را وارد کنید. حالا لیستی از قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های بیمه را می‌بینید که سالهای تخفیف بیمه شما هم در آن لحاظ شده است. می‌توانید شرکت های مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن «ازکیـ» تماس بگیرید تا مشاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. به این ترتیب با آگاهی کامل، ارزان ترین و بهترین بیمه شخص ثالث را خریداری کنید. «ازکیـ» بیمه نامه شما را در اسرع وقت و به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد کرد.

اگر شما راننده خوبی هستید، «ازکیـ» هم انتخاب خوب شما خواهد بود.

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـیـ» (www.azki.com)


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
در اين كشور اين حرفها بي معناست ، بايد زد و خوردو قيد چند هزار تومان تخفيف را زد
غفاري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
با سلام
من ديروز تمديد بيمه كردم اونم بيمه ايران ماشين هم سال أولي بود كه صفر اون از شركت خريدم فقط پنج درصد تخفيف دادن بخاطر عدم استفاده از بيمه و بيست درصد هم ظاهراً در دو هفته گذشته گران شده حق بيمه اين اطلاعات شما مربوط به چه زماني است يا شما اطلاعات دقيق نداريد يا بيمه ها خلاف مي كنند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین