کد خبر: ۵۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

سرمربی الوصل: با وجود غایب‌های فراوان بد بازی نکردیم

سرمربی الوصل امارات می‌گوید سعی می‌کردند نگذارند تا پرسپولیس سوار بر بازی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های پرسپولیس و الوصل امارات در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سرخ‌پوشان ایران به پایان رسید.

رودولفو در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: در ابتدا به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. منهای اتفاقاتی که در بازی افتاد، آن‌ها توانستند سه امتیاز این دیدار را کسب کنند. بازی در کل طوری پیش رفت که ابتدا پرسپولیس بهتر از ما شروع کرد ولی ما سعی می‌کردیم بازی را کنترل کنیم تا پرسپولیس نتواند به خوبی سوار بازی شود.

او افزود: ما پس از دریافت گل نخست بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم و این دقایق، دقایق حساس بازی بود و کار ما را سخت کرد. پس از دریافت دو گل سخت است که به لحاظ انگیزه و هدفی که در بازی دنبال می‌کنیم، بازیکنان را به شرایط عادی‌شان برگردانیم. به هر حال به تیمم تبریک می‌گویم. ما تمرین‌های خوبی را انجام داده بودیم و فکر نمی‌کنم امروز هم بازی بدی را به نمایش گذاشته باشیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و در بازی امروز بازیکنان جوانی برای ما بازی کردند. ما یک بازیکن ۱۹ ساله داریم. فکر نمی‌کنم مقصر خاصی در باخت ما وجود داشته باشد.

سرمربی الوصل امارات درباره غیبت بازیکنانش در این دیدار و برنامه‌های این تیم برای رسیدن به گل بیان کرد: ۶-۷ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم. دلیل آن هم این بود که خیلی از آن‌ها مصدوم هستند. می‌دانستیم وقتی به تهران بیاییم پرسپولیس در خانه‌اش به ما حملات بسیاری می‌کند. می‌دانستیم پرسپولیس در کناره‌ها قوی است و بازیکنان خطوط عقب‌تر آن در حمله اضافه می‌شوند. دوست داشتیم در توپ‌های برگشتی روی دروازه پرسپولیس فشار وارد کنیم. کنترل بازی را در خیلی از مواقع از دست دادیم و نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم صاحب توپ باشیم تا حملات خوبی را انجام دهیم. باز هم تکرار می‌کنم من به تیمم تبریک می‌گویم.

به گزارش ایسنا، رودولفو درباره حضور تماشاگران پرتعداد پرسپولیسی در این دیدار اظهار کرد: فکر نمی‌کنم حضور هواداران تاثیر بسیار چشمگیری روی روند بازی داشته باشد. البته هواداران برای فوتبال مفید هستند و به فوتبال جذابیت می‌دهند ولی در زمین شما ۱۱ نفر مقابل ۱۱ نفر هستید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین