کد خبر: ۵۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

تولید ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود+عکس

شرکت هایر در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که به قابلیت تبدیل شدن به ویدیو پروژکتور مجهز است.
آفتاب‌‌نیوز :
 شرکت هایر (Haier) در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸، از یک ساعت هوشمند رونمایی کرد که قادر است اطلاعات و محتوای مورد نیاز کاربر را برروی پوست دست وی به نمایش بگذارد.

البته طبق گفته‌های مدیران این شرکت، ساعت هوشمند مذکور قابلیت پخش و نمایش محتوای چند رسانه‌ای همچون برنامه‌های تلویزیونی و فیلم برروی سطح تخت و بزرگ ندارد و نمی توان گفت که می‌تواند به طور کامل جای ویدیو پروژکتور را بگیرد اما به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند که آسو (Asu) نام دارد، در نوع خود کم نظیر و شگفت انگیز است و می‌تواند نقش مکمل را برای گوشی‌های هوشمند ایفا کند.

هایر در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده که به پروژکتور مجهز است. این ساعت اطلاعات صفحه نمایش را به شیوه‌ای متفاوت برروی مچ دست کاربر نمایش می‌دهد.

آسو به کاربران امکان می‌دهد تا متون و داده‌های مختلف مربوط به اپلیکیشن‌ها، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در گوشی هوشمند خود و همچنین برروی مچ دست خود مشاهده کنند. سازندگان این ساعت بر این باورند که خواندن پیام برروی پوست دست بسیار راحت‌تر از صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند است که اندازه کوچکی دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت اندروید هدلاین،هرچند که تحلیلگران و منتقدان معتقدند متون، تصاویر و پیام‌ها بر روی پوست دست از وضوح بالایی برخوردار نیستند اما به طور کلی نباید انتظار بالایی از ویدیو پروژکتور داشت.   

در حال حاضر هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت نهایی این محصول در دسترس نیست اما گفته می‌شود در ماه مه سال جاری میلادی  روانه بازار خواهد شد و البته باید گفت که عرضه آن تنها محدود به بازار چین می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین