کد خبر: ۵۱۲۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

با ثروتمندترین مناطق آمریکا آشنا شوید

هر چند که به طور سنتی، ثروتمندترین مناطق آمریکا در نیویورک و سیلیکون والی بوده‌اند، اما سرشماری‌های جدید نشان می دهد مناطق مرکزی این کشور هم رو به توسعه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
تجزیه و تحلیل‌های سرشماری سال ۲۰۱۶ آمریکا نشان می‌دهد برای دومین سال متوالی از آغاز رصد ۱۰۰ منطقه ثروتمند آمریکا، منطقه " اترتون" در ایالت کالیفرنیا، اعیان نشین‌ترین منطقه این کشور است. این منطقه به وسعت ۶ مایل مربع در نزدیکی دانشگاه استنفورد و " منلو پارک" که خانه شرکت‌هایی چون فیس بوک و سایر شرکت های سرمایه گذاری است قرار دارد.

به گزارش بلومبرگ، میانگین درآمد خانوارهای ساکن این منطقه در سال ۲۰۱۶ به ۴۴۳ هزار و ۴۰۳ دلار رسید که ۵۰ هزار دلار بیشتر از میانگین منطقه " چری هیلز" در کلرادو است که در رتبه دوم قرار دارد. منطقه " اسکارزدیل" با میانگین ۳۸۷ هزار و ۶۰۰ دلاری در رده سوم قرار دارد.

مناطق " لس آلتوس هیلز" و " هیلز بورو" که هر دو در کالیفرنیا قرار دارند نیز با میانگین درآمد ۳۷۳ هزار و ۸۰۰ دلار و ۳۵۰ هزار و ۹۰۰ دلار، به ترتیب در رده های چهارم و ششم قرار دارند و منطقه " شورت هیلز" نیوجرسی با میانگین ۳۵۴ هزار و ۵۰۰ دلار در رده پنجم قرار دارد.  

در بین مناطق تازه اضافه شده به این فهرست، نام سه منطقه از شیکاگو هم به چشم می خورد. میانگین درآمد سالانه ساکنان منطقه " کلارندون هیلز" در ایلینویز با ۱۵ درصد افزایش به ۱۹۹ هزار و ۳۲۵  دلار رسیده است و بدین ترتیب، این منطقه با ۱۵ درصد افزایش، شاهد بیشترین افزایش در میانگین درآمد ساکنان خود بوده است.

تجزیه و تحلیل های بلومبرگ نشان می‌دهد برای رسیدن به ۱۰۰ منطقه اعیانی نشین آمریکا، میانگین درآمد ساکنان آن باید حدود ۲۰۰ هزار دلار در سال باشد که نسبت به ۱۹۰ هزار دلار سال گذشته، افزایش نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین