کد خبر: ۵۱۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۱
انبارلویی تاکید کرد:

حضور مؤتلفه در تصمیم‌گیری‌های اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز :
انبارلویی در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر «استفاده نکردن تهیه‌کنندگان این منشور از نظرات حزب مؤتلفه اسلامی و چهره تأثیرگذار آن حبیب‌الله عسگراولادی در تدوین منشور نوین اصولگرایان»، اظهار داشت: «این گفته‌ها صحیح نیست، ما در تمام تصمیم‌گیری‌ها برای همگرایی اصولگرایان در انتخابات آینده حضور مؤثر داریم». 

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه، گروه‌ها و احزابی که این حزب با آنها در راستای همگرایی در انتخابات آینده شوراها و مجلس خبرگان تعامل می‌کند را شامل جامعه اسلامی مهندسین، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ‌جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز و تمامی گروه‌های اصولگرا دانست. 

وی همچنین مجددا بر نقش تأثیرگذار «حبیب‌الله عسگراولادی» رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و مرد شماره یک مؤتلفه در تدوین منشور نوین اصولگرایان، تأکید کرد. انبارلویی در خصوص گفته‌های «مهدی چمران» سخنگوی ائتلاف آبادگران مبنی بر «امضاء نکردن این منشور با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره شاخص‌های اصولگرایی، بیان کرد: «این منشور در راستای سخنان مقام معظم رهبری است». 

سردبیر روزنامه رسالت خاطرنشان کرد: «منشور نوین اصولگرایان باز تعریف و بازتولید دیدگاه‌های مقام معظم رهبری درباره اصولگرایی است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین