کد خبر: ۵۱۲۷۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
طرح بحث حوادث دی ماه کشور در دیدار وزیر کشور با مراجع تقلید

وزیرکشور: ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم‌ها باید رعایت شود/کسانی که به ورزشگاه مراجعه کردند دستگیر نشدند،در جای مناسبی نگه‌داری شدند/در بحث حجاب هیچ برخورد قهری صورت نگرفت

رحمانی‌فضلی گفت: درخصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در در حاشیه همایش سراسری استانداران، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش به دنبال جمع بندی فعالیت وزارت کشور بودیم، گفت: معاونین مختلف وزارت کشور الزامات، مقتضیات و شرایط حوزه های کاری خود را مطرح کردند. 

وی افزود: در حوزه اجتماعی اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی، اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی و شهرداری ها نیز مسائلی بود که بررسی شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در این همایش برنامه هایی برای آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه های مختلف برای شرکت کنندگان برگزار شد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وی به قم و مطرح شدن بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در دیدار با مراجع، تصریح کرد: در دیدار با مراجع عظام تقلید هیچ گونه صحبتی در این خصوص نشد و بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور تشریح شد.

وزیر کشور ادامه داد: در این دیدارها در خصوص حوادث دی ماه کشور و حوادث اخیر در تهران سوالاتی وجود داشت که به آن پاسخ داده شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مراجع بر آن تاکید داشتند بحث حجاب بود،گفت: در خصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: جاهایی که وزارت ورزش و جوانان هماهنگی هایی صورت داده، توفیقاتی وجود داشته است، اما در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانی که به ورزشگاه مراجعه کرده بودند دستگیر نشدند بلکه در جای مناسبی نگه داری شدند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
1
5
چه جالب لابد با خواست خودشونم در یک جای مناسب نگه داری شدند!!!!!!!!!!!!!

زن و بچه مردم رو به زور سوار ون کردید بردید حالا هم میگید در جای مناسبی نگه داری شدند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
7
در بحث حجاب هیچ برخورد قهری صورت نگرفت
معلوم نیست چرا اسید پاش های اصفهان دستگیر نشدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
اونقدر پلیس راهنمایی رانندگی نداریم که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
تو کشورهای پیشرفته کسی دیگری رو نگاه نمیکنه چه برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
بقول آقای رسول خادم در همه چیز شفاف باشید در جای مناسب نگه داری شدند ؟ یعنی بازداشت موقت حداقل درست وبا شجاعت از کاروعقیده تان اگر صحیح است دفاع کنید .!؟خودتان هم قبول ندارید که در پرده سخن میگویید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین