کد خبر: ۵۱۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

تندباد هواپیمای اهواز - ساری را به تهران برد

مدیر کل فرودگاههای مازندران گفت که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل وزش باد شدید به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در این فرودگاه پیاده کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعدالله وطن خواه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمائی آسمان طبق معمول قرار بود ساعت 19 از فرودگاه اهواز به سمت ساری پرواز کند که با نیم ساعت تاخیر حرکت کرد و با این که وارد فضای فرودگاه ساری شد ولی به خاطر تندباد موفق نشد به زمین بنشیند.

وی گفت که خلبان هواپیما با وجود تلاش برای فرود در فرودگاه ساری به دلیل این که وزش باد از عرض، هواپیما را تحت تاثیر قرار می داد، موفق به نشستن در ساری نشد.

مدیرکل فرودگاههای مازندران اضافه کرد: وزش و برخورد باد از پهلو به هواپیما در تکنیک های هواپیمایی می تواند هواپیما را از مسیر منحرف کند. 

وی گفت که با وجود پایداری شرایط، به خاطر عدم امکان پرواز دوباره هواپیما از تهران به ساری، این پرواز سرانجام ساعت 20 و 45 دقیقه امشب باطل اعلام شد. 

تندباد شامگاه دیروز با سرعت حدود 70 کیلومتر بر ساعت مناطق مختلف این استان را در نوردید. 

وزش تندباد که حوالی ساعت 18 از غرب مازندران شروع شد، به مدت بیشتر از 2 ساعت تمامی مناطق استان را فرا گرفت و تا حوالی ساعت 21 هم ادامه یافت.

روز گذشته نیز به دلیل مه گرفتگی فرودگاه دشت ناز ساری ، پرواز هواپیمای حامل وزیر ارتباطات به این فرودگاه لغو شد و آذری جهرمی نتوانست در جلسه اقتصاد مقاومتی استان در این شهر شرکت کند. 

مازندران سه فرودگاه ساری ، نوشهر و رامسر دارد که ماهانه 680 پرواز از این فرودگاه نشست و برخاست دارد. 

تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، اهواز، عتبات عالیات و عربستان مقاصد پرواز های این سه فرودگاه است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین