کد خبر: ۵۱۳۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
توضیح مسئول برگزاری مسابقات استان مرکزی؛

شناسایی فوتبالیست‌هایی که به زمین، قمه‌کش فرستادند

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال استان مرکزی می‌گوید نیروی انتظامی در جریان دیداری که قمه‌کشی رخ داده حضور داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا خانقانی درباره قمه‌کشی در دیدار تیم‌های فوتبال خمین و دلیجان در چارچوب لیگ فوتبال استان مرکزی اظهار کرد: این اتفاق زمانی رخ داد که بازی تمام شده بود. طبق گزارش‌ها دو بازیکن خمین و دلیجان از قبل با هم مشکل داشتند. فردی هم که پس از اتمام دیدار، اقدام به قمه‌کشی کرد، اصلا فوتبالی نبود. پس از اتمام این دیدار، بازیکنان شماره ۶۱ و ۱۴ تیم خمین این فرد را به زمین می‌فرستند تا قمه‌کشی کند.

طبق اخبار رسیده از افرادی که در این بازی حضور داشتند، نیروی انتظامی در جریان این اتفاق حضور نداشت اما مسئول برگزاری مسابقه‌های فوتبال استان مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی انتظامی در این دیدار حاضر بوده گفت: بله نیروی انتظامی حضور داشت و در گزارش ناظران بازی آمده است. ما منتظر هستیم تا با آمدن رییس کمیته انضباطی تشکیل جلسه دهیم و در اسرع وقت با مسئولان این اتفاق برخورد کنیم. قطعا تیم خمین که میزبان این دیدار بوده با جریمه روبه‌رو می‌شود و ما سعی می‌کنیم تا رأیمان را زودتر اعلام کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با وجود حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، چطور فرد قمه‌کش توانسته سلاح سرد خود را وارد ورزشگاه محل برگزاری کند، بیان کرد: به دلیل این که جمعیت زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه نمی‌آیند، نیروی انتظامی تمام افراد را نمی‌گردد. آن بندگان خدا به چه قسمت از ورزشگاه رسیدگی کنند؟ نمی‌توانند که هم به پله‌ها، جایگاه تماشاگران، راهروها و زمین فوتبال با هم رسیدگی کنند. فرد قمه‌کش، قمه‌اش را قایم کرده و با خود به ورزشگاه آورده بود. البته این سلاح چیزی نیست که به راحتی بتوان وارد ورزشگاه کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین