کد خبر: ۵۱۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۷
گزارش آفتاب از آخرین تحولات پشت پرده اصولگرایان

راست سنتی به سمت احمدی نژاد پیچید

آفتاب‌‌نیوز : این منبع مطلع دلایل این نزدیکی را در آن دانست که با توجه به قدرت و نفوذ ستادهای انتخاباتی حامی دولت و نیز قرابت بیشتری که میان جریان راست جدید با احمدی‌نژاد وجود دارد، جناح راست سنتی قصد دارد با تشکیل یک ائتلاف با جریان راست جدید و ستادهای انتخاباتی حامی دولت، آرای خود در انتخابات آینده شوراها را تضمین کند. 

در همین حال گفته می‌شود که با جدایی که در آینده نزدیک بین «مهدی چمران» و «حسن بیادی» رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران پیش خواهد آمد، چمران به سوی احمدی‌نژاد متمایل خواهد شد اما در صورتی که اصولگرایان به یک جمع‌بندی انتخابی واحد دست یابند، جمعیت آبادگران جوان و بیادی با یک لیست جداگانه در انتخابات شرکت می‌کنند. 

از سوی دیگر،اخبار منتشر شده از منابع نزدیک به اصولگرایان حکایت از آن دارد که برخلاف دستور اخیر مقام معظم رهبری در مورد منع دولت از فعالیت انتخاباتی، شورای راهبردی ستادهای حامی احمدی‌نژاد مشخص شده است. اعضای این شورا شامل «صادق محصولی» مشاور رئیس جمهور، «مصلحی» مشاور سابق احمدی‌نژاد، «ذبیحی» و «بذرپاش» از مشاوران رئیس جمهور و نیز «حسن زیاری» عضو شورای شهر تهران هستند که وظیفه تهیه و ارائه لیست نهایی کاندیداهای این ستادها در انتخابات آینده شورای شهر به رئیس جمهور را برعهده دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین