کد خبر: ۵۱۴۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

جدیدترین اخبار درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال نمایندگان از رییس جمهور با محوریت مجتبی ذوالنور برای بررسی بیشتر در هیات رییسه مراعا مانده، گفت که سوال از حسن روحانی راجع به موسسات مالی مجددا با تجدید امضای نمایندگان به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی وکیلی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سوال از رییس جمهور که در ۵ محور طراحی شده بود و با محوریت آقای ذوالنور طراحی شده بود، برای بررسی بیشتر در هیات رییسه مراعا ماند، به رغم اینکه من ابتدا امضا کردم که این سوال از مصداق افتاده اما به دلیل ابهامی که در مورد از نصاب افتادن آن وجود داشت، فعلا مراعا مانده است.

وکیلی یادآور شد: براساس آنچه که دولت می‌گوید این سوال از نصاب افتاده اما براساس ادعای آقای ذوالنور در مورد زمان انصراف، تشکیک وجود دارد بنابراین این موضوع در حال بررسی است تا ببیند این اشکال وارد است یا خیر. اگر ادعاهای آنها درست باشد سوال به جریان می‌افتد و اگر از نصاب افتاده باشد، از دستور کار خارج می‌شود.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال جمع دیگری از نمایندگان از رییس جمهور در مورد موسسات مالی که پیش از این مختومه شده بود، با تجدید امضا به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد و منتظر تشکیل جلسه این کمیسیون در این باره هستیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
از استیضاح وزرا سودی نبردند حالا نوبت خود رئیس جمهور شده است؟!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین