کد خبر: ۵۱۴۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

شکست خانگی یاران عبادی پور در آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان‌ اروپا

در پایان دیدارهای دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان والیبال اروپا تیم اسکرا بلهاتف لهستان برابر تیم لوبه ایتالیا با نتیجه سه بر دو شکست خورد و پروجای ایتالیا با حساب سه بر صفر از سد هالک بانک ترکیه گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای رفت دور نخست مرحله حذفی لیگ قهرمانان والیبال اروپا دیشب (چهارشنبه) با برگزاری شش بازی به پایان رسید.

در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم اسکرا بلهانف لهستان که میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده قدرتی و ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد میزبان تیم لوبه ایتالیا بود و در حالی که دو بر صفر از حریف نامدارش پیش بود، در نهایت در برابر دیدگاه هوادارانش با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به دور دوم مرحله حذفی بسیار کمرنگ شود.

زنبورهای زرد ست های بازی را با امتیاز های ۲۷-۲۵، ۲۸-۲۶، ۱۳-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۱۰-۱۵ به حریف ایتالیایی واگذار کردند تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند.

میلاد عبادی پور ۹ امتیاز برای اسکرا در این دیدار کسب کرد اما بهترین بازیکن این تیم ولاژلی بود که ۱۹‌ امتیاز کسب کرد. همچنین توستان سوکولف با کسب ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

در دیگر دیدارها تیم هالک بانک ترکیه در خانه با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم پروجا، صدرنشین لیگ ایتالیا شد اما تیم‌ ترنتینو ایتالیا با نتیجه سه بر دو برابر میزبانش چاموت فرانسه شکست خورد.

در نبرد تیم‌های آلمانی تیم برلین والی برابر میهمانش فریدیشهافن با حساب سه بر دو شکست خورد و در جدال لهستانی هاتیم زاکسا موفق شد میزبانش تیم یاسترزبسکی را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

در آخرین دیدار نیز نولیکو ماسک بلژیک با نتیجه سه بر صفر از سد لوکوموتیو نوسیبریسک گذشت.

به گزارش ایسنا، دیدار های دور برگشت چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود و هر تیمی که موفق به کسب دو پیروزی از سه دیدار شود به مرحله دوم حذفی راه می یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین