کد خبر: ۵۱۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

عصبانیت اشتوگر بعد از حذف دورتموند از لیگ اروپا

سرمربی دورتموند از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ اروپا ابراز ناراحتی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بوروسیا دورتموند که در دیدار رفت با یک گل برابر سالزبورگ به برتری رسیده بود، در دیدار برگشت با دو گل برابر این تیم تن به شکست داد تا با شکست دو بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از لیگ اروپا حذف شود. 

پیتر اشتوگر، سرمربی دورتموند بعد از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ اروپا گفت: در نیمه نخست عملکرد تیم ما بسیار بد بود و تقریبا هیچ چیزی از برنامه‌هایی که برای این دیدار داشتیم را نتوانستیم ارائه دهیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم ولی این‌ها برای ما کافی نبود و نتوانستیم بازی را دست بگیریم. امشب از آن بازی‌هایی بود که اصلا کیفیت لازم را نداشتیم و نتوانستیم آن‌طور که می‌خواهیم بازی کنیم. این ناراحت کننده است که در خط حمله خود بسیار ضعیف ظاهر شدیم و نتوانستیم از فرصت‌هایی که در اختیار داشتیم به بهترین شکل استفاده کنیم. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: در نیمه دوم کمی شجاعت‌مان بیش‌تر شد و توانستیم فوتبال بهتری بازی کنیم و چندین موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کنیم. البته زمین مسابقه نیز شرایط خوبی نداشت و همین کار ما را سخت کرده بود. در کل و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت من فکر کنم سالزبورگ شایسته صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را داشت و الان فقط باید به آن‌ها تبریک گفت. امیدوارم آن‌ها در مراحل بعدی این رقابت‌ها هم موفق باشند. 

دورتموند تنها یک دیدار از ۶ بازی اخیر خود را با برد به پایان رسانده است و این هفته باید در بوندسلیگا به مصاف هانوفر برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، روزنامه‌ بیلد آلمان فاش کرده است که اشتوگر فقط تا پایان فصل سرمربی بورسیادورتموند خواهد بود، چرا که مربی دیگری برای دورتموندی‌ها وجود نداشت و این باشگاه آلمانی قرار است که به‌زودی به سراغ یولین ناگلزمن، سرمربی هوفنهام بروند و این مربی از پایان فصل هدایت بورسیادورتموند را بر عهده خواهد داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین