کد خبر: ۵۱۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

نکاتی خواندنی درباره مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/بایرن خوش شانس

هشت تیم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیروز حریفان خود را شناختند.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. این قرعه‌کشی برای خیلی‌ها جذاب بود چراکه تقابل‌های دیدنی زیادی در پیش است.

رئال‌مادرید - یوونتوس؛ تکرار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بدون شک می‌تواند درام‌ترین داستان انتقام‌گونه برای بیانکونری باشد. در حالیکه سمت مقابل تیمی حضور دارد که برای کسب سیزدهمین جام اروپایی تلاش می‌کند. بدون شک جالب‌ترین نکته این مسابقه عدم موفقیت رئالی‌ها در کسب پیروزی مقابل یووه در مراحل حذفی است. اگرچه کهکشانی‌ها فصل گذشته در فینال یوونتوس را شکست دادند اما در سال‌های ۹۶، ۲۰۰۳، ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ بانوی پیر موفق به حذف رئال شده است. تیم زیدان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت می‌تواند علاوه بر رسیدن به جمع چهار تیم این آمار بد را هم از بین ببرد.

لیورپول - منچسترسیتی؛ تیم یورگن کلوپ اولین تیمی بود که در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق به شکست من‌سیتی شد. این اصلی‌ترین دلیل برای هرچه بیشتر جذاب شدن بازی دو تیم است. چراکه پپ گواردیولا و شاگردانش خوب می‌دانند قرمزهای مرسی‌ساید این فصل چقدر خطرناک ظاهر شدند و نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به روزهای رویایی خود هستند. این دیدار از یک جنبه دیگر هم جذاب است. همان جنبه‌ای که کلوپ به آن اشاره کرده بود. اینکه چنین قرعه‌ای بدون شک باب میل هر طرفدار منچستریونایتد است!

بارسلونا - آاس رم؛ استادیوم المپیکو و شهر رم می‌تواند یادآور خاطرات خوبی برای بارسایی‌ها و به خصوص لیونل مسی باشد. از فینال و برد برابر منچستریونایتد تا بردهایی که کاتالان‌ها طی این چند سال مقابل رم به دست آوردند. از طرفی رم در کنار یوونتوس یکی از دو نماینده ایتالیا در بین هشت تیم نهایی است و اگر موفق به حذف بارسا شود، دست به کار بسیار بزرگی زده.

بایرن مونیخ - سویا؛ از جالب‌ترین نکاتی که درباره بایرن‌مونیخ این فصل شنیده شده، می‌شود به دوم شدن این تیم در گروه خودش اشاره کرد. گروهی که پی‌اس‌جی در آن اول شد و تیم آنچلوتی به لطف دوم شدن با تیمی مثل بشیکتاش روبرو شد. در مرحله قبلی همه از آسان بودن حریف بایرن گفتند و دلیلش را همین دوم شدن در گروه می‌دانستند. شانس‌ بار دیگر با باواریایی‌ها یار بوده و آنها در مرحله یک‌چهارم که تیم‌ها با قرعه‌کشی مشخص می‌شدند، مقابل سویا قرار خواهند گرفت. البته که یکی از سه نماینده فوتبال اسپانیا اصلا حریف آسانی نیست. تیم امری موفق شد در دور قبل منچستریونایتد را حذف کند.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین