کد خبر: ۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۰
عنايت:

كريمي لودگي را با طنز اشتباه گرفته است

آفتاب‌‌نیوز : مسعود عنايت افزود: فيروز كريمي هر بار خبرنگاران را در اطراف خود مي‌بيند، عليه داوران موضع گرفته و با اظهاراتي نامتعارف آنها را به مسخره مي گيرد. او بايد بداند كه صحبت هايش ارتباطي به طنز ندارد و كار را به لودگي كشانده است.
 
وي ادامه داد: اين مربي در هفته دوم با وجود پيروزي مقابل راه آهن باز هم از داور مسابقه انتقاد كرد. حال نيز قصد دارد از كمك داور ديدار مقابل پرسپوليس شكايت كند و اين در حالي است كه مسائل اشتباهات داوري ارتباطي به كميته انضباطي ندارد. 

عنايت تصريح كرد: داوراني كه مرتكب اشتباه شوند توسط كميته داوران تنبيه خواهند شد اما رسول فروغي و ساير داورهاي بازي پرسپوليس مقابل استقلال اهواز قضاوتي كاملاً عادلانه و صحيح داشتند و هيچ اشتباهي مرتكب نشدند. 

رئيس كميته داوران در پايان تاكيد كرد: از اين پس پاي هر مربي، مدير و يا بازيكني كه عليه داوران به شكلي نامتعارف موضع گيري كند را به كميته انضباطي مي كشانيم. آنها بايد حيطه خود را دانسته و اظهارات خود را بسنجند. 

فيروز كريمي پس از شكست مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران ضمن تهديد به شكايت از كمك داور اول اظهاراتي در خصوص چهره ترسناك محسن قهرماني و طلبكار بودن وي از بازيكنان استقلال اهواز ارائه كرد. 

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و استقلال اهواز از هفته چهارم ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران با نتيجه 4 بر صفر به سود تيم پرسپوليس خاتمه يافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین