کد خبر: ۵۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور،‌ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور،‌ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی تا ساعت ۹ صبح دوشنبه ۶ فروردین گفت: بارش پراکنده باران در استان مازندران و محورهای سوادکوه، کندوان و آمل گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیکی جاده های جنوب به شمال محور کرج- چالوس محدوده های ابتدای محور تا کیلومتر ۷، آدران، سد کرج، تونل ۵ سنگین و محدوده های سه راهی دیزین، پل زنگوله، سیاه بیشه و هزارچم ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است گفت: شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده های دزدبن، هزارچم و سیاه بیشه نیز ترافیک نیمه سنگین طول محور پرحجم است.

رحمانی با بیان اینکه محور هراز محدوده‌های نارنجستان، سه راهی چلاو، لاریجان، گزنک، امام زاده علی ولاسم در هر دو مسیر نیمه سنگین طول محور پرحجم اما روان گزارش شده است گفت: در جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده ورودی زیرآب و سوادکوه نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه باند شمالی آزادراه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس، باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین از پل فردیس تا مهرویلا ترافیک پرحجم است گفت: ترافیک در محور آزادراه قزوین-رشت محدوده های لوشان-منجیل و رودبار نیمه سنگین است.

رحمانی با اشاره به اینکه براساس گزارشات دریافتی در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم گزارش شده است گفت: تردد در آزادراه تهران-ساوه در هر دو مسیر پرحجم است و در آزادراه مشهد-ملک آباد (بزرگراه شهید شوشتری) در هر دو مسیر پرحجم و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین