کد خبر: ۵۱۵۳۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

بازیگر فیلم‌های پورن از تهدید شدن جانش از سوی ترامپ خبر داد

یک بازیگر آمریکایی فیلمهای پورن که چندی پیش از رئیس جمهور آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت با زور به وی شکایت کرد، در مصاحبه ای فاش کرد که در سال ۲۰۱۱ یک نفر جان او را تهدید کرده تا در خصوص رابطه اش با ترامپ سکوت اختیار کند.
آفتاب‌‌نیوز : این بازیگر فیلمهای پورن که به نام استورمی دنیلز که پیش از این درباره رابطه جنسی‌اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا افشاگری کرده بود، در مصاحبه ای با شبکه سی.بی.اس نیوز آمریکا گفت، در سال ۲۰۱۱ زمانی که با دختر خردسالش در یک پارکینگ بوده یک نفر جان او را تهدید کرده که درباره رابطه اش با ترامپ سکوت اختیار کند.

بازیگر فیلم‌های پورن از تهدید شدن جانش از سوی ترامپ خبر داد

به گزارش خبرگزاری رویترز، این بازیگر که نام واقعی‌اش استفانی کلیفورد است در این مصاحبه گفت: زمانی که با دخترم در راه رفتن به کلاس ورزش بودم یک مرد ناشناس در شهر لاس وگاس نوادا به من نزدیک شده و به من گفت: "ترامپ را رها کن و ماجرای او را فراموش کن!"

این بازیگر تصریح کرد: این مرد بعد از آن خم شده و به صورت دختر خردسال من نگاه کرد و گفت:"چه دختر کوچولوی قشنگی! حیف است اگر بلایی سر مادر این دختربچه بیاید!" و بعد از آن محل را ترک کرد.

پیشتر گزارش شده بود که دنیلز در تاریخ ۶ مارس با شکایت از ترامپ گفته است که بر خلاف ادعاهای مطرح شده هرگز توافقنامه ای برای پرداخت حق السکوت به وی نسبت به فاش نکردن ماجرای رابطه میان آنها امضا نشده است.

استورمی دنیلز  ۳۹ ساله ادعا کرد که در سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان یک مسابقه گلف افراد مشهور در ایالت نوادا، فقط یک بار با ترامپ رابطه جنسی داشته است.

وی به برنامه "۶۰ دقیقه" سی. بی.اس نیوز گفت که ترامپ به او گفته بود که هیچ نگرانی از بابت همسرش ملانیا نداشته باشد.

ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات دنیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

دنیلز افزود که تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

او گفت به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

وی گفت در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود از این رابطه را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

او گفت که بعد از آن بود که ماجرای تهدید شدن جانش از سوی مرد ناشناس در پارکینگ رخ داد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین