کد خبر: ۵۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

سوالهای مهم و بی جواب از مربی سابق تیم ملی

مربی سابق تیم ملی در امید نمازی مدعی شده که قصد داشته «کار بزرگی» برای تیم المپیک ایران انجام دهد اما این سوال از او وجود دارد که چرا سه ماه مانده تا جام جهانی به پیشنهاد تیم پایه زنان امریکا مثبت داد و قراردادش را با ایران ناتمام گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
این چند روز فعال شده و با استفاده از اطلاعاتی که به قول کی‌روش«منابع نامشخص» در اختیار او قرار داده‌اند مدعی شده که در آستانه هدایت تیم امید بوده اما کی‌روش جلودارش شده و اجازه نداده که برای تیم المپیک «کار بزرگی» انجام دهد. حتی بیانیه رسمی فدراسیون که به صراحت اعلام کرده که او اصلا جزو گزینه‌های هدایت تیم امید نبوده را هم نپذیرفته و کماکان کی‌روش را مخالف فرضی خود تصور می‌کند.

در این وضعیت سوالهایی مطرح است که امید نمازی می‌تواند بهتر از هر کس دیگری به آنها جواب دهد:
١- او گفته کی‌روش به خاطر حضور خاکپور در تیم امید به جهانبخش و آزمون اجازه نداد که در تیم المپیک بازی کنند. او این انگاره غلط را برای منطقی دادن حرف‌های خود مقابل کی‌روش مطرح کرده در حالی که فراموش کرده این دو بازیکن عضو تیم المپیک ایران با هدایت خاکپور و مدیریت فنی محمد مایلی‌کهن در رقابتهای انتخابی المپیک در تهران بودند و اگر کی‌روش قصد همکاری با این تیم را نداشت، این دو بازیکن را با خودش به اتریش و سوئد می‌برد نه اینکه آنها را به خاطر بازی با تیمی چون افغانستان از حضور در دو دیدار بزرگ برابر شیلی و سوئد محروم کند. نمازی به این سوال جواب بدهد که آیا این اطلاعات نادرست و اسم آوردن از خاکپور، جز برای یارگیری در این درگیری لفظی و به میدان آوردن خاکپور و مایلی‌کهن علیه کی‌روش است؟ اگر کی‌روش می‌خواست به قول نمازی به تیم المپیک خیانت کند، چطور  به غیر از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، علی کریمی، میلاد محمدی  از تیم ملی با کی‌روش راهی تیم امید شدند؟

٢- نمازی سه ماه پیش از جام جهانی در مصاحبه‌ای گفت به دلیل اینکه فدراسیون به قراردادش پایبند نبوده و حقوق شش ماهه‌اش را نداده و به خاطر داشتن «قسط و دوری از خانواده» تیم ملی را ترک می‌کند. او سپس مربی یکی از تیم‌های پایه زنان آمریکا شد و خود را از افتخار کار برای تیم ملی ایران زیر پرچم مقدس ایران محروم کرد. سوالی که اینجا مطرح است اینکه او چگونه و در شرایطی که بعد از ترک ایران زندگی جدیدی را در آمریکا و با همکاری با فدراسیون فوتبال آمریکا آغاز کرده حاضر است دوباره به ایران برگردد و با همان ساختار و فدراسیون کار کند؟
چه تضمینی وجود دارد که در آستانه رقابتهای انتخابی المپیک و مشکلات مالی که معمولا در فدراسیونهای ورزشی ایران وجود دارد، نمازی دوباره به خاطر مشکلاتی نظیر تاخیر در دریافت حقوقش و در نهایت به بهانه عقب افتادن اقساطی به تیم المپیک ایران پایبند بماند؟ شاید مثال «آزموده را آزمودن خطاست» جمله‌ای باشد که با این سابقه هر تیمی را در ایران برای همکاری با نمازی با تعلل جدی روبه ‌رو کند. 

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین